וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לחמם את M83 בישראל?

25.5.2009 / 7:10

וואלה! תרבות ונרנג'ה הפקות מזמינים אתכם לשלוח לנו לינקים שלכם למייספייס או שירים לתיבת הדואר המצורפת ואולי אתם תחממו את להקת האינדי הרותחת

רוצים לחמם את אחד מהרכבי האינדי הנחשבים בעולם? חשבתם איך תספרו לנכדים שחיממתם את הלהקה שנבחרה לחמם את דפש מוד בטור האירופאי שלה? עכשיו זה הצ'אנס שלכם.

M83 יופיעו ב- 1 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב ואתם מוזמנים להיות אלו שיחממו אותם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח דרך הטופס שבתחתית, לינק למייספייס או קבצי MP3 המכילים שירים שלכם, ואנחנו נעביר אותם לאישור הלהקה. מי שיזכה לאישור ההרכב יחמם את הלהקה בהופעתה היחידה בישראל וגם וואלה! תרבות תדאג לעשות לו שמח.

*** שימו לב: רק להקות המופיעות ללא סט תופים יוכלו להתקבל. להקות אשר בסט הלייב שלהן עושות שימוש בתופים לא יוכלו להשתתף. בנוסף, אנא ציינו במייל פרטים מלאים ודרכי התקשרות, אחרת איך נספר לכם שזכיתם?

ולקהל הרחב, כדאי להזכיר שכרטיס להופעה של M83 עולה 160 שקלים וכרטיס משולב להופעה של M83 ולהקת ?Why, שתופיע ב- 15 ביולי, עולה 260 שקלים בלבד. על הפקת המופעים אחראית חברת נרנג'ה הפקות, שהביאה לישראל בעבר את קורט וגנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully