וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות מוזיקליות בלילה הלבן

עינב שיף

25.5.2009 / 17:23

מחווה לאריק איינשטיין, סרטים מוזיקליים בסינמטק וחגיגות גמר ליגת האלופות. שמח בלילה הלבן 2009

הלילה הלבן הוא עוד הזדמנות של תל אביב לחגוג את מה שקורה בה למעשה כל ערב – עשרות מופעים ואפשרויות בילוי שאין באף עיר אחרת. להלן המדריך המלא למופעים המוזיקליים שמחכים לכם בלילה הלבן, בין ה- 27 ל- 28 במאי.

הנה האופציות, רק תבחרו

* האוזן השלישית תארח מופע מחווה לאריק איינשטיין, קצת פחות גדול מהאירוע המתוכנן ל- 2 ביולי בפארק הירקון, אך עדיין מכובד ביותר עם מופע הארנבות של ד"ר קספר, יהלי סובול, השפן הנכון, כל החתיכים אצלי (שעכשיו אחרי "כוכב נולד" בשלים להצלחה), תמר אייזנמן, המידנייט פיקוקס ועוד. הכניסה חופשית משעה 22:00, כשמועדון האוזן בר יקרין את משחק גמר ליגת האלופות למעלה ובחנויות האוזן יתקיימו מבצעים מיוחדים לכבוד אירועי הלילה הלבן.

* אם כבר גמר ליגת האלופות, חוף הבננה ביץ' יקרין את הגמר על מסכי ענק. בסיום השידור. לאחר מכן תופיע במקום להקת החברים של נטאשה. משעה 20:00, הכניסה חופשית


* מירי מסיקה תופיע פעמיים במועדון הזאפה בתל אביב עם המופע האקוסטי שלה. המופע הראשון בשעה 20:00, המופע השני בחצות. מחיר כרטיס: 135 שקלים.

* יהודית רביץ במופע זריחה בחוף הצוק. הכניסה חופשית, החל משעה 1:00 בלילה.

*במועדון לבונטין שבע יופיע שחר גלעד במופע להקה (20:30, 40 שקלים בכניסה) ולאחר מכן King&Nir יארחו את טרי פויזן ולהקה אפריקאית עלומה (22:30, 40 שקלים בכניסה).

*סינמטק תל אביב יקרין מרתון סרטי רוק ישראלי מכל הזמנים. הסרטים שיוקרנו הם "חייב לזוז" של אבידע לבני אודות אהוד בנאי והפליטים, "שמיים שרוטים של גלויה" של חן שינברג אודות נושאי המגבעת וסרט נוסף של שינברג, "אור קשה, אור רך" אודות משורר הרוק קובי אור, "נשמות גועשות של נתן מנדלבאום אודות מינימל קומפקט ו"פצצות, בדרך לסוף העולם" של ישרי הלפרין אודות סצנת הטראנס הישראלית. מחצות, סינמטק תל אביב.

* להקת כוח המחץ תופיע במסגרת הפנינג הענק שמתוכנן בדיזינגוף סנטר בלילה הלבן. החל משעה 01:00, הכניסה חופשית.

* יאיר דלאל ומארש דונדורמה בערב שמפגיש בין מזרח ומערב בכיכר ביאליק. החל משעה 21:00, כניסה חופשית.

* ההרכב יוסף ואחד יופיע בכניסה לנמל יפו, במסגרת חגיגות הלילה הלבן גם בעיר שבליבה מקף ומצידה השני – יפו. הכניסה חופשית.

* תחום השירה בציבור מארגן ערב חסר תקדים ובו גם שרהל'ה שרון וגם משה להב והטיש הגדול (שיארח את מירי אלוני וגבי שושן ולהקת צעירי תל אביב) יופיעו במתחם שרונה בתל אביב, החל מהשעה 22:00.

* להקת הפאנק-רוק הרוסית CMEX תופיע במועדון המחוגה 4 יחד עם להקת הטסטיקלס. מ- 22:00, 30-35 שקלים.

* מסיבת רגאיי במועדון הלימה לימה עם מחווה לסרט "Rockers". החל משעה 23:30, כניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully