וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימפל פלאן חוזרים לפסטיבל מוזיקה ענק

עינב שיף

27.5.2009 / 12:12

ב-19 וב-20 באוגוסט תערוך חברת פלאפון פסטיבל מוזיקה ענק בחיפה בהשתתפות סימפל פלאן, הקייזר צ'יפס ואמנים ישראלים נוספים. גם ליידי גאגא בדרך

להקת Simple Plan תשוב להופיע בישראל. לוואלה! תרבות נודע כי להקת הפאנק-פופ הקנדית תגיע להופעה במסגרת פסטיבל ענק שמתכננת רשת פלאפון עם Alive Productions, במסגרתו תופיע גם להקת הקייזר צ'יפס ואמן נוסף מחו"ל, שזהותו טרם נחשפה, אולם גורמים בתעשייה מעריכים כי מדובר בליידי גאגא. בפסטיבל, שיתקיים ב-19 וב-20 באוגוסט יופיעו גם אמנים ישראלים כמו אביב גפן, מרסדס בנד ושב"ק ס'. ההופעה מיועדת להתקיים באזור חוף חיפה, אולם הנושא טרם נסגר סופית, כמו גם מחירי הכרטיסים, שיהיו שונים בין לקוחות פלאפון לקהל הרחב, כשללקוחות פלאפון יוצעו כרטיסים מוזלים לאירוע.

שיתוף הפעולה בין פלאפון ל-Alive Productions אינו חדש, לאחר שבעבר שיתפו השתיים פעולה עם סדרת הופעות בקיסריה, שכללה בין השאר הופעות של ברי סחרוף ויהודה פוליקר, איחוד של החברים של נטאשה ואירועים נוספים. השנה, לראשונה, משלבת פלאפון בין הופעות בינלאומיות להופעות ישראליות.

סימפל פלאן הופיעו בישראל דצמבר 2008. הלהקה הגיעה להופעה אחת בהאנגר 11 בתל אביב מול אלפי מעריציהם בישראל, כשגם על המופע הקודם הייתה אחראית חברת Alive Productions, שהביאה לישראל את ניין אינץ' ניילז, איגי פופ, דה סטריטס, מארק רונסון וג'יימי לידל ותביא לישראל הקיץ את פט שופ בויז ו-MGMT.

הופעתם של קייזר צ'יפס בישראל פורסמה באתר הרשמי שלהם, ונקבעה ל-20 באוגוסט. גורם בכיר בהנהלת הלהקה בלונדון אישר את קיום המופע בישראל ואף ציין כי המופע יתקיים במקום פתוח.

מחברת פלאפון סירבו להגיב.

מחברת Alive Productions סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully