וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: פיית' נו מור בישראל

עינב שיף

27.5.2009 / 8:00

מייק פאטון והחברים ינחתו בגני התערוכה בתל אביב ב- 1 בספטמבר לפסטיבל בן יומיים שיכלול גם את MGMT

הפעם זה סופי: פיית' נו מור המתאחדת תופיע בישראל ב- 1 בספטמבר בגני התערוכה בתל אביב. ההופעה תיערך במסגרת “Heineken Music Conference", ועידת מוזיקה בינלאומית שתתקיים ב-1 וב- 2 בספטמבר. בועידה אמורים להשתתף נציגי חברות תקליטים בינלאומיות, מנהלים ומפיקים מתעשיית המוזיקה הבינלאומית וכן כיתות אמן של אמנים ישראלים.

הועידה תתקיים בשעות היום ואילו בערב ייערך פסטיבל מוזיקה עם הלהקה ועם הצמד MGMT, שעל בואם הוכרז כבר לפני כחודשיים. שמות האמנים שיופיעו באירוע יפורסמו בהמשך. מחיר כרטיס להופעה של פיית' נו מור יעמוד על 260 שקלים ל- 1,000 הקונים הראשונים ומחיר הכרטיס להופעה של MGMT ימשיך לעמוד על 220 שקלים, אולם יוגבל ל- 1,000 הקונים הראשונים החל מהיום. מחירו של כרטיס משולב לשני הימים הוא 400 שקלים ל- 500 הכרטיסים הראשונים. השתתפות בועידת המוזיקה תצריך רישום מוקדם שפרטיו יימסרו בהמשך. את הכרטיסים ניתן להזמין במשרד הכרטיסים של "הדרן".

מרגע שאושר האיחוד של פיית' נו מור באופן רשמי, החלו שמועות בתעשיית המוזיקה על בואה של הלהקה לישראל, אחרי 2 הופעות קודמות. היה זה קלידן הלהקה, רודי בוטום שפרסם את רצונו להגיע לארץ, כפי שפורסם בעבר בוואלה! תרבות.

פיית' נו מור תגיע לישראל במסגרת סיבוב האיחוד של הלהקה, שיחד בחודש יוני באירופה ויגיע גם לפסטיבלים וגם להופעות של הלהקה. הביקור בישראל יהיה כאמור הופעתה השלישית של הלהקה בישראל והופעה חמישית של הסולן, מייק פאטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully