וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

27.5.2009 / 9:19

הסופ"ש הארוך של חג השבועות מביא איתו יבול נאה ומעורב של דרמת כדורגל, אקשן, אימה ודרמה. הכל בריח גבינות על המסך הגדול

רודו וקורסי

סרטו של קרלוס קוארון מציג דייגו לונה ואת גל גרסיה ברנאל כשני אחים הגדלים בשכונת עוני ומגשימים חלום – להיות כוכבי כדורגל. השניים נכנסים ללופ המהיר של כסף גדול, מכוניות ונשים יפות, אך גם לעולם האפל של תככים והתחככות בפשע. כשמתקרב רגע המפגש הגורלי בין שתי הקבוצות של האחים, הם עומדים בפני הדילמה כיצד גם לנצח וגם להישאר אחים. במאי: קרלוס קוארון, שחקנים: דייגו לונה, גל גרסיה ברנאל, גיירמו פרנצ'לה (98 דקות)

הנבואה

שובר הקופות החדש של ניקולס קייג' נוחת סוף סוף בישראל ומציג את קייג' כפרופסור המגלה תמונה, אשר ניבאה כל אסון שהתרחש ב- 50 השנים האחרונות. הבעיה מתעצמת כשקייג' מבין כי אסונות רבין עוד לפניו ויחד עם בנו הוא יוצא לנסות ולמנוע את הרעה. במאי: אלכס פרויאס, שחקנים: ניקולס קייג', צ'אנדלר קאנטרברי, רוז ביירן (121 דקות)

חוקי ברוקלין

סיפורם של שלושה מתבגרים בברוקלין האלימה של שנת 1985, כאשר המאפיה המסנוורת והתסבוכות באהבה ובחיי הפשע עלולות לעלות לשלושה בסכנת חיים. במאי: מייקל קורנטה, שחקנים: פרדי פרינס ג'וניור, סקוט קאן ואלק בולדווין (99 דקות)

הקרב על הכוכב

רייצ'ל אוון ווד מככבת בסיפור הפנטזיה על משפחה שלווה החיה בכוכב הלכת "טרה" הרחוקה אלפי שנות אור מכדור הארץ. מה שתושבי "טרה" לא יודעים הוא שבני האדם ניצלו את כל המשאבים הטבעיים שלהם וכעת הם זקוקים למקום חדש כדי לחיות בו ונראה כי "טרה" הוא המקום, אלא שתושבי "טרה" לא מסוגלים לנשום חמצן ונוצר קונפליקט. כאשר ג'ים, טייס אמריקאי, מתרסק על אדמת "טרה" והיחידה שנחלצת לעזרתו היא אוון ווד, מתפתחת תוכנית שיכולה להציל את שני העמים. במאי: אריסטומניס טסריבס, שחקנים: לוק ווילסון, בראיין קוקס, דני גלובר, דניס קווייד (85 דקות)

קחי אותי לגיהינום

סרט חדש של סם ריימי ובו מסופר על כריסטין בראון, בחורה שיש לה הכל בחיים כולל חבר נפלא ועבודה מצוינת. כשכריסטין מגיעה לדירתה של זקנה המפגרת בתשלומי החשבונות שלה ומודיעה לה כי עליה לפנות את ביתה, חייה עומדים להשתנות – הזקנה מודיעה לה כי תוך שלושה ימים היא תגיע לגיהינום בעקבות אטימות ליבה ומשם – דברים מוזרים מתחילים לצוץ בחייה של כריסטין. במאי: סם ריימי, שחקנים: ג'סטין לונג, אליסון לוהמן, דיוויד פיימר, פרננדה רומארו (128 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully