וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זוייפו התוצאות של אמריקן איידול?

27.5.2009 / 11:25

נציגי רשת AT&T איפשרו, כך נראה, שליחת סמסים בחינם עבור המועמד כריס אלן ולימדו את תושבי מדינת הולדתו של אלן לשלוח 10 סמסים בלחיצה אחת

הניו יורק טיימס מדווח כי ייתכן ורשת הטלפונים AT&T, אחת מנותנות החסות ל"אמריקן איידול", ייתכן והשפיעה על תוצאות ההצבעה בגמר שהתקיים בשבוע שעבר. העיתון טוען שהרשת העניקה סמסים בחינם לקבוצות מעריצי כריס אלן, הזוכה, שהתארגנו להצבעה משותפת עבור המועמד האהוב עליהם, כך פורסם גם בעיתון "ארקנסו דמוקרט גאזט".

נציגי החברה, אשר רק דרך הטלפונים הסלולריים שלה היה ניתן להצביע בסמס למועמדים ב"אמריקן איידול", איפשרו לתושבי ארקנסו, משם מגיע גם אלן, להצביע בחינם. המאמץ מצד החברה לא היה זהה עבור המתמודד אדם למברט, שסיים במקום השני.

נציגים של רשת פוקס המשדרת את התכנית מסרבים להתייחס לעניין. דובר רשת AT&T אמר בהצהרה: בארקנסו הוזמנו להשתתף באסיפות של הקהילה. כמה עובדים מקומיים הביאו דגמים של טלפונים איתם וסיפקו הדרכת סמס לאלו שהיו מעוניינים".

הסמסים המדוברים שלימדו הנציגים את תושבי ארקנסו לשלוח נקראים בתרגום מילולי "מסרוני כוח". הכוונה היא שבלחיצת כתפור אחד, המכשיר שולח 10 סמסים. אמנם בתום כל פרק של "אמריקן איידול" מפורסמת הודעה מטעם הפקת התכנית, שסמסים הנשלחים במאסות בעזרת "אמצעי הגברה טכנולוגיים" "נזרקים" על ידי מערכת התכנית בשל חוסר ההגינות שבדבר, כך שלא ברור האם בסופו של דבר השפיעו הסמסים על התוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully