וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיוני, לא בוגד

מארק מקוי

28.5.2009 / 6:48

מארק מקוי לא מנהל רומנים. לא רק שזה סתם מסובך, זה גם משהו שגב-גבר כמוהו לא עושה. אבל אם היה עושה, אז לפחות קרוב לבית

אדם הוא כמו מפעל קטן. יש לו הרבה ספקים, קבועים ומשתנים. אתה מתחיל עם משהו קטן והוא נהפך לקבוע: רופא שיניים, מכון כושר, פסיכולוג, מסאז', חנות יין, רופא פרטי, טיפול לכלב, מספרה ועוד.

ברור שקריטריון המקצועיות הוא החשוב מכל, אבל אני מציע לך להקפיד על קריטריון נוסף - הקרבה לבית. בהתחלה זה נראה זניח אבל בהמשך מסתבר שזה משמעותי. הבן שלי היה צריך פגישה עם רופא שיניים בשביל ברזלים ליישור השיניים. קיבלנו המלצה על רופא הכי הכי מתאים לנושא. הוא היה מרוחק מעט אבל אמרתי לעצמי: פעמיים, שלוש לא נורא. חשבתי גם שאהפוך את כל הסיפור לקצת זמן איכות עם הילד בדרך הלוך חזור. לאט לאט התברר שהטיפול מצריך פגישות רבות. מצאתי את עצמי תקוע בנסיעות ארוכות בפקקים ועוד בצד הרע של התנועה. אני הייתי עצבני, הילד היה נרדם והלך זמן האיכות.

אם יש לך תחילת מגע עם איש מקצוע שאינו קרוב לבית, אל תתפתה. בטח ובטח אם מדובר בפסיכולוג שבועי. זו שעה חשובה שמצריכה את הזמן הרגוע גם לפני וגם אחרי. אם שום דבר לא מסתדר ליד הבית, חפש משהו קרוב למשרד. תקפיד שזה יהיה לפחות בין הבית למשרד. בנוסף, בדוק את עומסי התנועה וקבע את זמן הפגישה בהתאם.

אגב, פגישות עבודה שוטפות אני תמיד קובע בהתאם לשעות הלחץ והתנועה. זה די אידיוטי לקבוע אצל לקוח - שהוא עשרים דקות ממך בצהריים, ושעה וחצי לפנות ערב - מבלי להתחשב בשעה. גם אם אתה מזמין אותו אליך, תכנן את השעה בהתחשב במסלול שלו. לקוח שהגיע אליך עצבני מהפקק יתחיל את הפגישה נרגן. ובקיצור, עניין הקרוב לבית נראה כפינוק ומותרות, אולם הוא קריטי.

פגישה דיסקרטית

המאפיה הייתה נוהגת להיפגש במרתפים או במסעדות השייכות לאחד מפעילי הארגון, או בסאונות. הסיבה לפגישה בסאונה, היא שזו פגישה אקראית לכאורה ואי אפשר לבצע הקלטות. נניח וה-FBI בעקבות כמה אנשי עולם תחתון, בסאונה אין יכולת להתקין מכשירי ההאזנה בגלל החום והרטיבות. יתרה מזו, גם האיש איתו אתה ניפגש הוא עירום עם מגבת ואין לו אפשרות להצפין מכשיר הקלטה על גופו. אם אתה מגיע למצב שיש חשש שהאיש איתו אתה ניפגש רוצה להקליט אותך, קבע איתו בבריכה או בסאונה.

איפה לקבוע פגישה דיסקרטית?

מתחת למחלפי גשרים, פארקים זנוחים, דיינרים של בני נוער, שטיפת מכוניות וכו'. המקום הטוב ביותר שאנחנו מצאנו היה בחדר ההמתנה של רופא שיניים. חוץ משתי נשים מבוגרות, המקום היה ריק תמיד. כל מי שנכנס, חשוף בפניך, רעש המקדחה מנטרל ציטוט מרחוק ואתה יכול לדבר עם האנשים איתם קבעת. בדרך כלל מספיק שתעלה על רכבת ותשב מול האיש שלך אקראית באיזה קרון מזדמן. קשה לעוקב אחריך לקנות כרטיס לרכבת כשאתה מגיע לתחנה שנייה לפני שהיא יוצאת. אני מניח שבחיי היום שלך אין לך צורך במפגשי סוכנים אבל לא יזיק לך לדעת. ליום סגריר.

האם בכלל עוקבים אחריך?

סע במהירות רגילה. הבט בראי. שים לב למכונית שמאחוריך ולזו שמאחוריה. עצור בתחנת דלק. המשך ובחן האם אחת מהמכוניות עדיין אחריך. כנס לחניון רד לקומה התחתונה. המתן שתי דקות, עלה בנסיעה וצא החוצה. עקוב בראי האם המכונית שסימנת לעצמך עדיין בעקבותיך. נסה להסתכל גם על מכוניות שאינן בנתיב שלך אלא משני צידיו. עצור בחנייה או לצד הדרך. כנס לחנות כלשהי, מתוך החנות נסה להביט האם איזו מכונית עצרה אחריך או לפניך. האם הנהג יושב בתוכה? צא והמשך. כנס למגרש חנייה של קניון גדול. סע עד סוף מגרש החנייה. נסה לחפש בראי מי אחריך. צא מהחנייה לאט. עמוד ברמזור אדום. בהידלק האור הירוק אל תיסע. חכה לצהוב ומיד כשמתחלף לאדום פרוץ קדימה בסערה. המכונית שאחריך תהיה חייבת לעבור באדום מלא. זהה אותה, אם קיימת. עמוד בצומת בנתיב של פנייה שמאלה. בהידלק האור הירוק סע קדימה למסלול הישר. הקף בלוק בניינים. ימינה, ימינה ושוב ימינה. אם אתה מזהה רכב שזיהית קודם אחריך - אתה בבעיה. בצומת הבא עמוד בפנייה שמאלה. חכה שבין הרכבים הנוסעים ממול יהיה רווח רק למכונית אחת להיכנס. פרוץ ביניהם. סע מהר כנס בהזדמנות הראשונה לאיזה רחוב צדדי. כבה את האורות. חכה מס דקות. זה כבר חייב להיות שלב שהצלחת להתנער מהמעקב. או שאתה לא יודע לנהוג.

מפגש רומנטי

אחרי ששוכנעת שאין מעקב, סע למקום הפגישה. הפגישה יכולה להיות בחניון כלשהו. התמקם בקומה התחתונה. בדרך כלל מספר הרכבים שם מועט. היא תגיע במונית. היא תרד בחוץ. היא תיכנס למספרה, לבית קפה או לבית מרקחת. משם היא תיכנס לבניין המשרדים שמעל החניון. במעלית היא תרד לחניון לאן שאמרת לה טלפונית. היא הגיעה לאוטו שלך.

אם אתה רוצה לקבוע איתה בבית מלון בחדר, אל תיבחר מוטל עלוב. בחר מלון סואן שיש בו פעילות ערה. הזמן חדר מראש על שם בדוי. היכנס ושלם במזומן. קח את המפתח. צא מהמלון. לך לבית קפה. אם יש מעקב אחריך, בינתיים לא עשית כלום. אחרי שעה קלה סע בנסיעה מתחמקת, חזור לאזור וכנס לחניון המלון. עלה במעלית החניון למעלה, אם אפשר, ישר לאחת הקומות. משם תגיע לקומת החדר. תודיע לה באיזה חדר אתה נימצא. שהיא תגיע בזהירות תוך תנועות לא צפויות וקשות למעקב. בדרך החוצה, צאו לחוד בהפרשי זמנים. צאו ממקומות שונים.

מסובך?!

מי אמר לך לנהל רומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully