וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפש מוד חוזרים להופיע

עינב שיף

28.5.2009 / 14:39

הרופאים אישרו לדייב גהאן לחזור להופעות ב- 8 ביוני, לאחר שהוסר מגופו גידול ממאיר. מזל שכאן הם כבר היו

דפש מוד, שלא הופיעו מאז פתיחת הסיבוב באצטדיון רמת גן, יעשו את הקאמבק לסיבוב ההופעות הנוכחי שלהם בגרמניה, לאחר שרופאיו של דייב גהאן קבעו כי עד אז יחלים לחלוטין מהמחלה שתקפה אותו והביאה לדחייתן של הופעות רבות בסיבוב.

גורם בהפקת המופע סיפר לוואלה! תרבות כי היה חשש לקיום הסיבוב כולו, עקב החשד כי גהאן סובל ממחלה קשה יותר מכפי שפורסם. כעת מסתבר שהחשד אכן היה נכון וכי גידול ממאיר בשלפוחית השתן הוסר מגופו של גהאן, כפי שנאמר באתרה הרשמי של הלהקה.

"דייב גהאן מודה למעריצים על תמיכתם, הבנתם וסבלנותם", נמסר מהלהקה. "דפש מוד מצטערת עמוקות על הבעיות, אי הנוחות, הדחיות והביטולים שייתכן ונגרמו".

בעקבות ההודעה, חלו שינויים רבים בלוח ההופעות של הלהקה. כמו כן, בוטלה לחלוטין הופעתה של הלהקה בפסטיבל "פינק-פופ" בהולנד. בנוסף, מצמד ההופעות של הלהקה ב-7 וב- 8 ביוני בגרמניה, תופיע הלהקה רק בתאריך השני, בעקבות הוראות הרופאים. הפקת המופעים של דפש מוד הודיעה כי היא ממליצה להמשיך ולהחזיק בכרטיסים שנרכשו למופעים באיסטנבול, אתונה וכו' לקראת קביעת התאריכים מחדש.

דפש מוד ביטלה ודחתה את כל הופעותיה מאז פתיחת הסיבוב בישראל, עקב מחלתו של הסולן דייב גהאן. גם המופע בישראל עמד על סף ביטול, עקב מותו של אביו של אנדרו פלטשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully