וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבותינו ולנו

ניב הדס

31.5.2009 / 10:06

בעסק היחצני מלכתחילה של תכניות האירוח ג'יי לנו פתח את הרגליים רחב יותר מכולם. ניב הדס לא נפרד ולא מתגעגע

"הנחש הממזר הזה ג'יי. איך הוא תקע אותך". נורם מקדונלד, ידוע בתור פרובוקטור לא קטן - ההתעקשות שלו להמשיך ולספר בדיחות או ג'יי סימפסון, בניגוד להוראות ההפקה עלתה לו בקריירה שלו ב"סאטרדיי נייט לייב" – אבל מישהו היה צריך להגיד את האמת המרה בפנים, וזה בדיוק מה שהוא עשה באחת מתכניות הסיום של "לייט נייט" עם קונאן אובאריאן. גם הצחקוקים הנבוכים והעצבניים של אובריאן לא עזרו להפיג את המתח; היה ברור שהוא כועס על ג'יי לנו, ובצדק.

באותו בוקר הג'ינג'י גילה שההבטחה לרשת את לנו בתפקיד מנחה "תכנית הלילה" עומדת בעינה, אבל עם שינוי קל – היא כבר לא תהיה תכנית הלילה הבכירה. בצעד חסר תקדים בתולדות הטלוויזיה האמריקאית החליטה רשת NBC להקדים את הלילה שלה ל-22:00 - שעה שנחשבת כפריים טיים ובה משודרות דרמות וקומדיות מקוריות - ומי אם לא לנו יוביל את המהלך הזה.

הסיפור הזה הוא הפיל באולפנים הוותיקים בברבנק שמעיב על חגיגות הסיום של ג'יי. הוא לא באמת עוזב, הוא מתקדם. בתכנית האחרונה שצולמה שלשום הוא אירח את קונאן אובריאן למפגש שהרגיש יותר כמו תכתיב של NBC מאשר העברת לפיד. "יש לי נעליים גדולות למלא" אמר קונאן. "אין אף אחד אחר שהייתי מסכים שיירש אותי", השיב לו לנו כשלחץ את ידו, אבל לך תאמין ללקקן הצבוע הזה. מי שכבר דפק קטע מסריח דומה בעבר לחברו הוותיק דיויד לטרמן – הקומיקאי שנחשב למחליפו הטבעי של ג'וני קרסון - כשלקח לו מתחת לאף בחוסר קולגיאליות את "תכנית הלילה"; האיש שלנצח ייזכר על הראיון המחפיר שערך עם יו גרנט, והיה לקרש הקפיצה המשמעותי ביותר עבורו - הנקודה שבה עבר ברייטינג את לטרמן ולא הסתכל לאחור. גרנט קידם אז את הסרט "9 חודשים", כשברקע ריחפה פרשת דיוויין בראון, הזונה השחורה איתה נתפס שעה שהיה בן זוגה של הדוגמנית אליזבת הארלי. "מה לעזאזל חשבת?" שאל אותו ג'יי ואפילו לא חיכה לתשובה; מראש הוא ידע שלא תהיה. וזו היתה גדולתו של לנו – היכולת שלו לפתוח רחב יותר את הרגליים. בתוך עסק שמראש נועד לקדם מכירות, לנו היה יחצ"ן-על שהכוכבים ידעו שאפשר לסמוך עליו (גם אם החברים הכי טובים שלו לא יכולים).

כל מה שנותר לקוות כרגע הוא להתרסקות טוטאלית של המשבצת של לנו. בגלל המחסור ביושר מקצועי, החתרנות תחת הקולגות, ההנחה שעושה לעצמה NBC כשהיא חותכת בהפקות ויצירה (איפה היוצרים שיאבקו, איפה?) ובעיקר כי לנו מייצג תרבות בידור ארכאית, לקקנית, משעממת וסאחית, שמן הראוי שתעבור מן העולם (ובינתיים חלחלה לג'ימי פאלון). תעבור, ותשאיר אותנו עם קונאן. מחר בלילה הוא עולה ומראה איך עושים את זה נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully