וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת היתה על הקיר?

31.5.2009 / 16:08

מי שעקב אחרי הקריירה של דודו טופז במהלך השנים לא הופתע היום בבוקר. הנה מיטב הרגעים הבלתי נשכחים

הצ'חצ'חים

במהלך עצרת בחירות של מפלגת העבודה (אז "המערך") בשנת 1981 קרא דודו טופז בגזענות "תענוג לראות את הקהל הזה, ותענוג לראות שאין כאן צ'חצ'חים שהורסים אסיפות בחירות. הצ'חצ'חים הם במצודת זאב". התוצאה - נאום מתלהם ומשלהב של בגין שהחזיר את תחושת הקיפוח למצביעים, הפסד של המערך בבחירות והורדת השעשועון "שחק אותה" מהמסך. וגם מופע הקאמבק המצליח "פליטת פה".

הסמים

בשנת 1997 נתפס טופז כשברשותו כדורי אקסטזי. הוא מיהר להכחיש והפרשה עברה בשקט יחסי, אולם שנים אחר כך התוודה כי התנסה בחשיש, קוקאין, אקסטזי ופטריות הזיה. או כפי שהוא היטיב לנסח זאת "ניסיתי הכל". באותה נשימה, כיאה לדמות חינוכית, הוא גם הספיק להזהיר את הדור הצעיר "לא לגעת בסמים".

הספר

ביוגרפיות שערוריותיות של כוכבים הן החומר ממנו עשויות הצלחות ספרותיות, אבל זה לא היה המקרה עם "החיים זה לא מה שהבטיחו לי". אלפים בודדים נמכרו מסיפור חייו של טופז, שאפילו לא נכנס לרשימת רבי המכר. זה באמת לא מה שהבטיחו לו.

הביס

אם נטליה אוריירו הייתה מגיעה אליכם לביקור, לא הייתם מביאים לה ביס? לא. קודם כל אתם לא נמנים עם משפחת הכלביים, ואם אתם קוראים שורות אלו, אז גם עברתם את השלב האוראלי בהתפתחות בני האדם. חוץ מזה סביר להניח שאתם לא מגלומנים חסרי גבולות, שניזונים מהערצה עצמית וסגידה אישית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

החייזרים

לא ברור של מי הפאדיחה הגדולה יותר במקרה של תכנית החייזרים של דודו טופז. טופז בעצמו על שהבטיח ולא קיים, או ציפי שביט שנדחסה לתלבושת החייזר? ואולי הפאדיחה היא שלנו, ראשית על כך שהענקנו לטופז את שיא כל הזמנים ברייטינג. ושנית כי אשכרה האמנו שאולי זה עוד יכול לקרות.

הבובות

לא רק דודו טופז ניסה לשקם את הקריירה שלו בטלנובלה "בובות". גם מיקי קם ניסתה מזלה בקאמבק לצדו של מלך הרייטינג במיל', רק שבניגוד לטופז, היא לא פרצה בבכי בבגדיה התחתונים. אמנות, אמנות, אבל להתפשט בשביל טלנובלה זה קצת כמו לעבור דרך ספת הליהוקים בשביל תפקיד בדרמה של הערוץ הראשון, לא?

המשקפייפ

כל אדם שנכנס לעולם הבידור יודע שעלולה להכתב עליו מילה רעה או אפילו שתיים בעיתון. טופז כנראה שחתם על חוזה מסוג אחר, אחרת איך תסבירו את תקיפתו על שניצר? מה שנמוך יותר היא העובדה שטופז אפילו לא תקף את שניצר פיזית. הוא תקף את משקפיו.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully