וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מדונה תופיע בישראל

עינב שיף

1.6.2009 / 0:07

מלכת הפופ תופיע בפארק הירקון ב-1 בספטמבר עם פול אוקנפולד. "אני מאד נרגשת לחזור לישראל"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: בת גולן)

הסוף לשמועות: מדונה תופיע בישראל ב- 1 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב. מלכת הפופ תסיים בישראל את סיבוב ההופעות העולמי שלה, “Sticky & Sweet", המקדם את האלבום "Hard Candy". מדונה תארח בהופעה בארץ את המפיק והרמיקסר, פול אוקנפולד.

מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי הקרוב (3.6) בשעה 17:00 ואת ההכרטיסים, שמחירם הוא 490 ש"ח, ניתן לרכוש באתר הקסטל או באתר חברת נטוויז'ן שלוקחת חסות על המופע. בנוסף יוצעו למכירה לראשונה כרטיסי "טבעת זהב" בעלות של 1,500-2,500 שקלים. אלו הם כרטיסים המקיפים את הבמה העגולה עליה מופיעה מדונה.

חברי מועדון המעריצים של מדונה בישראל יוכלו לרכוש כרטיסים כבר ממחר בשעה 10:00.

"אני מאד נרגשת לחזור לישראל להופעה האחרונה והסופית שלי", מסרה מדונה בהודעה מיוחדת לכבוד בואה לישראל. "אני יודעת שהיא תהיה בלתי נשכחת".

מפיק המופע, שוקי וייס, הרחיב על ההיערכות המיוחדת לבואה של מדונה, וציין כי שני מטוסים ישאו את הציוד הנלווה להפקת המופע, הכולל מסכי טלוויזיה, במה מיוחדת, תלבושות וציוד. עוד ציין וייס כי מדובר במופע היקר ביותר בעולם כרגע וכי מתוך 200 אנשי הצוות של מדונה, כמאה מופיעים איתה על הבמה. עוד ציין וייס כי נעשתה גמישות מיוחדת מצד הפקת המופע בנושא עלות הכרטיסים, אולם דבר לא נגרע מעלות הפקת המופע.

בנוגע למיקום ההופעה, אמר וייס כי לא מדובר באתר בו התקיימה ההופעה הקודמת אלא בשטח אחר שנבחר במיוחד למופע והוא אמור להכיל כ- 70,000 אנשים. לסיום אמר וייס כי המופע הוא חיזוק נוסף לקשרים עם ענקית ההופעות Live Nation, לאחר המופע המוצלח של דפש מוד. וייס רמז שהצלחה נוספת תביא לפתיחת אופציות בנוגע להגעת מופעים בהם מטפלת Live Nation לישראל.

הופעתה של מדונה תתקיים באותו יום בו תופיע פיית' נו מור בגני התערוכה הסמוכים. התוצאה היא שכ- 90,000 אנשים עתידים להגיע לשני האירועים בו זמנית, דבר המצריך היערכות מוגברת של המשטרה מבחינה תחבורתית ובטחונית, וכן היערכויות הפקתיות. וייס לא נשמע מודאג ואמר לשאלת וואלה! תרבות כי "אני מעריך שהמשטרה תיערך בהתאם. אני אני לא מפיק את המופע של פיית' נו מור, אבל מי שצריך להיערך - ייערך".

בפעם האחרונה - בשנת 1993

הופעתה הקודמת של מדונה בישראל התקיימה בשנת 1993 בפארק הירקון. בשנת 2004 ביקרה מדונה בישראל בשנית במסגרת לימודי הקבלה, בהם התעמקה בשנים האחרונות. בנוסף, הייתה אמורה מדונה להופיע באצטדיון בלומפילד ,אך ההופעה הזו לא יצאה לפועל והיו שטענו כי המופע בוטל בשל איומים על חייה של הזמרת.

מדונה לואיז צ'יקון בת ה- 50 נחשבת למלכת הפופ הבלתי מעורערת, לאחר שבקריירה בת 25 שנים הגיעה לשיאים אמנותיים ומסחריים חסרי תקדים בתעשיית הפופ. הזמרת הוציאה עד כה 11 אלבומי אולפן שנמכרו במאות מיליוני עותקים ברחבי העולם, לצד רווחים עצומים מסיבובי ההופעות השונים שלה לאורך השנים. כמו כן נחשבה מדונה פורצת דרך בהופעתה הפרובוקטיבית, החזון המוזיקלי והאסתטי של שיריה ,כמו גם בפעילויותיה מחוץ לשדה המוזיקלי כמו הסרטים בהם הופיעה ("דיק טרייסי", "אוויטה") מדונה זכתה עד כה ב- 8 פרסי גראמי ועשרות פרסי MTV, בילבורד ופרסים שונים על פועלה ובשנת 2008 נכנסה להיכל התהילה של הרוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully