וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס ממשיך לתקוף

עינב שיף

2.6.2009 / 22:33

מנהיג פינק פלויד התמקד היום בגדר ההפרדה, אותה כינה "תרגיל בקולוניאליזם" והבטיח להופיע במקום ברגע שתיהרס, כמו בברלין

(צילום: דייב שחר, רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

רוג'ר ווטרס, מנהיג להקת פינק פלויד, ממשיך לתקוף את ישראל. ווטרס תקף היום (ג') את גדר ההפרדה הישראלית ואף הבטיח כי יופיע במקום ברגע שישראל תהרוס את גדר ההפרדה, כשם שהופיעה בברלין מיד עם נפילת החומה שם.

"זהו תרגיל בקולוניאליזם", אמר ווטרס על גדר ההפרדה. "החומה אינה כאן כדי לעצור ישראלים מלהתפוצץ באוטובוסים. אם זו הייתה הסיבה היחידה לכך, מה הם עושים בשטחים הכבושים, מוקפים בהתנחלויות וחותכים איכרים פלסטינים מעצי הזית שלהם?"

מארק רגב, יועץ ראש הממשלה לתקשורת בינלאומית, הגיב לדברים ואמר לסוכנות AP כי הגדר צמצמה באופן חד את ההתקפות הפלסטיניות, שהרגו מאות ישראלים מאז פתיחת אינתיפאדת אל אקצה. "אנחנו לא צריכים חינוך", ענה רגב לווטרס בפראפרזה על שירו “Another Brick In the Wall". "אנחנו לא צריכים חינוך על מחבלים מתאבדים שנכנסים לישראל ורוצחים חפים מפשע, ועד כמה הגדר מנעה יותר מ- 95 אחוזים מהמקרים האלו". לאחר מכן ווטרס אף חזר על הדברים שאמר אמש (ב') בביקור במחנה הפליטים בג'נין ובבית הספר סם שפיגל בירושלים והודיע כי הוא שוקל לקיים הופעה ברמאללה.

ווטרס מבקר בישראל ובשטחי הרשות כחלק מקידום פרויקט "סינמה ג'נין", שמטרתו הוא הקמתו מחדש של בית הקולנוע של ג'נין, שפעילותו נפסקה בשנת 1987. במהלך הביקור תקף ווטרס במילים חריפות את ממשלת ישראל והעומד בראשה, בנימין נתניהו וקרא לישראלים לגרום למיתון דעותיו ולהיות אקטיבים פוליטית למען העמדה השמאלית.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully