וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הכרויות ושידורים

הילית וולברג

3.6.2009 / 12:17

הקיץ הוא עונת המלפפונים של הטלוויזיה האמריקאית. בכל זאת הילית וולברג הצליחה להרכיב לכם לוח משדרים מצנן

הקיץ הטלוויזיוני בארצות הברית הוא שממה עבור חובבי צפייה על הספה במזגן. כאילו רשתות השידור מנסות להגיד לכל אותם אוביסים עצלנים מהדרום שיזיזו את התחת הענק שלהם וייצאו לעשות פעילויות בשמש. אבל הדבר היפה באמריקה הוא שלכל דבר קטן יש קהל גדול מספיק ולכן לצד סדרות כמו "דם אמיתי", "המפענחת" ושלל תכניות ריאליטי טראש כמו "הרווקה", בכל זאת טורחים שם ליצור עבור הצופים איזה לוח משדרים צנוע, שיקשט את השידורים החוזרים של "חוק וסדר" או "סיינפלד".

קבלו כמה מבעלות הפוטנציאל שחלקן עוד ינחת אצלנו בכבלים ובלווין. אנחנו לא ממש צריכים להגיד לכם איך אפשר להשיג אותן, נכון?

The Listener // NBC

סדרה קנדית ש-NBC החליטה לקנות ממנה 13 פרקים כדי למלא את הקיץ. היא תשודר בקרוב גם בישראל ב-yes. בגדול מדובר בפרמדיק בשם טובי, שיש לו יכולת טלפתית אותה עד עכשיו הוא שמר בסוד. אבל הגיע הזמן שטובי ינצל את כוחות העל שלו כדי לעזור לאנשים ובעיקר לאנושות. בשביל לעשות טוב בעולם ובחייו שלו עצמו טובי נעזר בחברים מהעבודה. אין ספק שמדובר בפילר חביב ולא יותר לתקופת קיץ, אבל מי שהתמזל מזלו ולא ניחן בציניות יתר, יוכל אפילו להתרגש מכל פרק מחדש.

The Goode Family // ABC

קשה למלא את החלל כש"אבודים" יוצאת לחופש, אבל ב-ABC השקיעו דווקא באנימציה מבית היוצר של מייק ג'אדג', האיש מאחורי "המלך היל" ו"ביוויס ובאטהד". האנימציה מזכירה את צמד הרוקרים הכושל והקונספט הולך על הטרנד הירוק (לא זה הלא חוקי, אלא הסביבתי) וכמובן שקצת צוחק עליו.

משפחת גוד הם חבורה של צדקנים יפי נפש (לפחות ככה היו קוראים להם אצלנו). הם צמחוניים, נוהגים ברכב הייבריד, ממחזרים וחיים את המוטו: "מה אל גור היה עושה" (על משקל אותו משפט רק עם ישו). פוטנציאל יש, אבל עם "סאות'פארק", ו"משפחת סימפסון" למישהו יש עוד מקום לאנימציה סאטירית?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Dating in the Dark // ABC

לא מדובר כאן בדרמה או קומדיה מתוסרטת ובכל זאת, יש משהו מרענן למדי (ובעיקר טיפשי עד אין קץ) שיכול להפוך את סדרת הריאליטי-אהבה הזאת למשהו שאילנית לוי תנחה בקיץ הבא. 3 גברים ו-3 נשים חיים בבית אחד בו שכחו לשלם את החשבון לחברת החשמל, יעני – הכל בחושך. ולמה בחושך? כי ככה אפשר לעשות בונדינג - שלא לומר בונדג' - אמיתי על סמך היופי הפנימי ולא לחטוא חלילה וחס ברושם ראשוני המבוסס על משיכה.

כמובן שמאחר וזו טלוויזיה, כל נוכחי הבית הם אנשים מצודדים למדי מה שמוציא מעט את העוקץ מרגע הדלקת האורות, אבל מדהים כמה דברים טיפשיים אנשים אומרים בחושך.

Hung // HBO

לצד הסדרה המעולה "דם אמיתי" שחוזרת לעונה שנייה, מצטרפת לרשת הכבלים שמיצבה עצמה כאיכותית, הסדרה "Hung" שכיאה ל-HBO מתעסקת בנושאים שאמריקאיים בדרך כלל לא אוהבים לראות על מסך הטלוויזיה השמרני שלהם. צמד התסריטאים דימיטרי ליפקין וקולט ברסון (שהם גם זוג נשוי), כתבו קומדיה אפלה על גבר נאה שמבין שבשביל לעשות כסף בחיים שלו עליו לנצל את התכונות הבולטות שלו. מאחר והוא נאה וכישוריו במיטה מספקים (יש מי שתחלוק עליו), הוא הופך לזונה ממין זכר וזוגתו מסרסרת אותו תמורת אחוזים. כבר נשמע שמח.

Nurse Jackie // Showtime

קומדיה אפלה נוספת עולה בשואוטיים - שכבר זמן מה נותנת פייט ל-HBO בגזרת התכנים האפלים סטייל "קליפורניקיישן" ו"דקסטר" - בכיכובה של אידי פלקו (כרמלה מ"הסופרנוס" ואשת חיל). פלקו היא ג'קי, אחות בחדר מיון ניו יורקי, שמזגזגת בין רופאים, מטופלים וענייני בית חולים שברגיל. כמובן שכמו בכל סדרה אמריקאית (או פשוט סדרות שכתובות היטב) צריך להיות קונפליקט וכאן מדובר על חייה של פלקו שזקוקה בעצמה לאיזו אחות רחמניה שתטפל בה. אבל לא שבאמת צריך לכתוב עוד משהו חוץ מאידי פלקו.

TOSH.0 // Comedy Central

דניאל טוש רוכב על גל הפופולאריות של טוויטר, פייסבוק ועולם הבלוגים הגועש בקומדיה מבית היוצר של ערוץ הצחוק המקורי מקורי. מדובר בשלל מערכונים שמתכתבים עם האינטרנט ובאתגרי יוטיוב כמו נגינה על קלידים סטייל החתלתול החמוד המוכשר מהרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully