וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

4.6.2009 / 0:46

פרק נוסף של "שליחות קטלנית", דרמה פוליטית עם קאסט מרשים וצמד נוכלים שרייצ'ל וויז מזעזעת את עולמו. אלו הסרטים החדשים שעולים הערב לאקרנים

שליחות קטלנית: התעוררות

סרט רביעי וכה מדובר בסדרת שליחות קטלנית והפעם ג'ון קונור כחייל מספר 1 של האנושות נגד "סקיינט" והרובוטים האימתניים שלה. בינתיים נכנס מרקוס לחייו, וקונור חייב להחליט האם מדובר בבוגד מהזן הגרוע ביותר או הסיכוי היחיד לניצחון מול הדגמים החדשניים והאכזריים של הרובוטים מסדרת T וכולם בתוך חזון אסתטי וויזואלי מהמרשימים שנצפו בקולנוע בשנים האחרונות. במאי: ג'וזף מק'גינטי ניקול, שחקנים: כריסטיאן בייל, סאם וורת'ינגטון, הלנה בונהאם קרטר (112 דקות)

שם המשחק

הדרמה הפוליטית בעלת הקאסט מרשים שכיכבה זמן לא קצר בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית נוחתת בישראל. העלילה מסתובבת סביב סטיבן קולינס, פוליטיקאי עם עתיד מבטיח שעוזרתו היפה נרצחת באופן מיסתורי והניסיון של עורכת קשוחה, כתב המקושר לקולינס וכתבת ירוקה לחשוף את זהות הרוצח. הטיוח, השקרים והמזימות שהשלושה מעלים בחכתם מאיימים לזעזע את אמות הסיפים הפוליטיות. במאי: קווין מקדונלד, שחקנים: בן אפלק, הלן מירן, ראסל קרואו (127 דקות)

הנוכלים בלום

הצמד האחים שזכה לתואר "הנוכלים הטובים בעולם" תוהים האם להיכנס למזימה אחרונה, והכל בגלל רייצ'ל וויז שנכנסת לחייהם. במאי: ריאן ג'ונסון, שחקנים: אדריאן ברודי, מארק רופאלו, רובי קולטריין, רייצ'ל וויז (109 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully