וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר מנחם עוזב את הד ארצי

עינב שיף

4.6.2009 / 14:18

הדובר ומנהל יחסי הציבור של החברה עוזב את חברת התקליטים אחרי 12 שנים לטובת משרד עצמאי. "אני מאחל המון הצלחה להד ארצי בדרכו החדשה "

עופר מנחם, הדובר הוותיק ואיש יחסי הציבור של חברת התקליטים הד ארצי, עוזב את החברה, לאחר 12 שנים בחברה. לוואלה! תרבות נודע כי מנחם עוזב בעקבות שינויי הבעלות בחברה, שנמכרה בחודש דצמבר לחברת NMC. בפגישות שנערכו בין מנחם למנכ"לית פנינה אדרי, הגיעו השניים להסכמה כי מנחם יעזוב את החברה, אולם ימשיך לעבוד עם אמנים שונים במסגרת משרד פרטי שיפתח מנחם בהמשך.

עופר מנחם נחשב לאחד מהדוברים החזקים והוותיקים בתעשיית המוזיקה. מנחם ניהל את מערך הדברור של הד ארצי הן במחלקה הבינלאומית, כשזו הייתה פעילה והן במחלקה הישראלית, שהתחזקה מאד בשנים האחרונות בזכות אמני בית ואמני הפצה כמו קרן פלס, מיכל אמדורסקי, דנה אינטרנשיונל, שרית חדד, רמי קליינשטיין ואמנים נוספים.

בתעשייה נזקפות לזכותו של מנחם הקמפיינים המוצלחים מאד ל"רמזים" של ריטה ואלבומה האחרון של דנה אינטרנשיונל. מנחם ימשיך לנהל את מערך יחסי הציבור של חלק מאמנים אלו גם במסגרת הפרטית.

עזיבתו של מנחם היא שינוי כוח אדם נוסף במערך הכוחות בחברת הד ארצי בבעלותה החדשה. בשבועות האחרונים עזבו את החברה בעלי תפקידים נוספים, חלקם במהלך הפיטורים הנרחב במסגרתו פוטרו כ- 30 עובדים מהחברה, וחלקם כמו אודי הניס, כחלק מאיחוד המערכות בין NMC וצמצום כפילויות בבעלי התפקידים. בחברת NMC אמרו אז כי "מדובר בצורך השעה. אנו תקווה כי בעתיד בעקבות מהלכי ההתייעלות, מאזני החברה ישתפרו ונשוב לגייס עובדים חדשים".

"שמח להיות עצמאי סוף סוף"

עופר מנחם בתגובה: "אני מאשר את הפרטים. אנחנו ממשיכים לעבוד יחד, רק במתכונת שונה, אני רוחש המון כבוד לפנינה, שיחסינו הם מצוינים ולצעדים שהיא נוקטת עבור תעשיית המוזיקה. 12 שנים הן המון זמן והד ארצי היווה בית עבורי. עם זאת, טבעי שאדם ירצה להתקדם ולהתפתח וזו הזדמנות עבורי לעבוד גם עם אמנים ואנשי מקצוע שלא יכולתי לבוא עמם במגע בעקבות היותי מחויב להד ארצי באופן בלעדי, כיאה לבית. אני מאחל המון הצלחה להד ארצי בדרכו החדשה וסמוך ובטוח כי נעבוד יחד בצורה משותפת. אני גם מאד שמח להיות עצמאי סוף סוף"

מחברות NMC – הד ארצי נמסר בתגובה: "עופר מנחם מסיים את תפקידו בחברת הד ארצי לאחר 12 שנה. אנו מודים לו על שנים של עבודה פוריה ומאחלים לו בהצלחה. החברה תמשיך לעבוד איתו במתכונת שתתאים לצרכי החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully