וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: עלמה זהר - "כמה טוב שבאת הביתה"

מערכת וואלה!

4.6.2009 / 15:36

סינגל ראשון לקראת מופע "אני ואתה בפארק" בו ישירו אמני ישראל משיריו של אריק איינשטיין. הפעם, עלמה זהר מתחברת לטקסט שכתב אביה המאמץ, יענקל'ה רוטבליט

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יח"צ)

עלמה זהר פותחת את הספירה לאחור עד למופע "אני ואתה בפארק", מופע הענק בו ישירו אמני ישראל את שיריו של אריק איינשטיין לכבוד יום הולדתו ה-70, באירוע התרמה לעמותת "פתחון לב", שנערך בחסות חברת "אינטלקט" ועיתון "ישראל היום".

השיר הוא טקסט שכתב יענקל'ה רוטבליט, אביה המאמץ של זהר. הלחין אותו שלום חנוך ועל ההפקה מוזיקלית אמון מי שהפיק מוזיקלית את אלבומה הראשון של זהר, אסי אילון.

המופע "אני ואתה בפארק" יתקיים ב- 2 ביולי בפארק הירקון בתל אביב. יופיעו בו שרית חדד, עברי לידר,כנסיית השכל, מוש בן ארי, הדג נחש, שלומי שבת, ארקדי דוכין, מיכה שטרית, מיקי גבריאלוב, עלמה זוהר, מאור כהן, פיטר רוט, מוקי, אפרת גוש, דוד ד'אור, רוקפור, חמי רודנר,ירמי קפלן, שלומי שבן,קורין אלאל, משה פרץ,גיא בוקאטי, איילה אינגדשט, אמילי קרפל והמצטרפים הטריים לליין אפ, מופע הארנבות של ד"ר קספר. העורך המוזיקלי של המופע הוא יואב קוטנר, המפיק המוזיקלי הוא יהודה עדר והיועץ האמנותי הוא חיים שמש.

הערב נוצר למען המרכב החינוכי "לגעת באופק" מבית "פתחון לב". ניתן לתרום לעמותה כבר עכשיו באמצעות SMS עם המילה "לב" למספר 4344.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully