וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

11.6.2009 / 0:31

מענקית אופנה צרפתיה, לג'יגולו צרפתי ועד כוכב רוק מזדקן בלוס אנג'לס. חדש על המסך הגדול

קוקו לפני שאנל

הביוגרפיה המדוברת בכיכובה של אודרי טוטו אודות מעצבת האופנה החלוצית קוקו שאנל, החל מנעוריה ועד עלייתה המטאורית והפיכתה לאייקון תרבותי השורד עד עצם היום הזה. במאית: אן פונטיין, שחקנים: אודרי טוטו, אלסנדרו ניבולה, מרי גיליין, עמנואל דבו (99 דקות)

לילות אל.איי

תעשיית הבידור של לוס אנג'לס בשנות ה-80 מתוארת דרך עיניהם של כוכב רוק מזדקן, שדרן טלוויזיה, אמרגן ומהצד השני אסיר לשעבר ושומר מציצן. הסמים, ההרפתקאות המיניות, כולם מחברים בין הצדדים שמצידם האחד יופי וזוהר ומהשני – ריקנות ואובדן דרך. במאי: גרגור ג'ורדן. שחקנים: בילי בוב תורנטון, קים בייסינגר, מיקי רורק, ווינונה ריידר (98 דקות)

שלום ולהתראות

ג'רארד דפרדייה ופאני ארדן כזוג יהודי צרפתי הנשוי 30 שנים ומגלה לחרדתו כי בנם עומד להינשא לקתולית. בתגובה למשבר הזהות, השניים מחליטים לעלות לישראל, אולם מגלים כי קליטתם בארץ הקודש לא תהיה נוחה כפי שחשבו. במאי: גרהאם גיט. שחקנים: פאני ארדן, ג'רארד דפרדייה, ליאור אשכנזי, ששון גבאי , דאנה איבגי (99 דקות)

ג'יגולו צרפתי

ג'ודית היא אשת מקצוע מושכת בשנות ה-50, אשר לא מחפשת גבר ומסתפקת בשירותיו של נער ליווי מפעם לפעם. כאשר היא מתראה עם בחור בשם פטריק, ששמו האמיתי הוא מרקו, אשר מסתיר מאשתו ומשפחתו את המקצוע בעזרתו הוא מפרנס. כאשר הקשר בין מרקו לג'ודית מתחזק ונהיה תכוף יותר, סופה של האמת להתגלות ואיתה עולות גם הבעיות. במאית: ז'וסיין בלסקו, שחקנים: נטלי ביי, אריק קאראבקה, ז'וסיין בלסקו (101 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully