וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות נחמה לסיבוב בגרמניה והופעה בזיגט

עינב שיף

11.6.2009 / 15:30

שלישית הבנות נוסעת לטור בגרמניה ולהופעה בפסטיבל הענק בהונגריה, זמן מצוין לדבר עם קרולינה על ההתרגשות, אלבום הסולו בעברית והחומרים החדשים של הבנות נחמה

הבנות נחמה חוגגות. ההרכב של קרולינה, דנה עדיני ויעל דקלבאום ייצא לסיבוב הופעות בגרמניה, שיכלול בתוכו גם את הוצאת אלבום הבכורה שלהם שם בחברת HEIDECK. בנוסף, יופיע ההרכב בפסטיבל הענק של הונגריה, Sziget, המכיל כמה מהשמות הגדולים ביותר בעולם הרוק העולמי (וגם את להקת אוי דיוויז'ן הישראלית שתופיע בפסטיבל).

"אני עכשיו יושבת עם לוח הזמנים של הטור ומנסה לתרגל את השמות של המקומות", אומרת קרולינה לוואלה! תרבות. "זה עדיין לא יושב עליי בול".

איך ההרגשה לקראת נסיעה חוזרת לאירופה? יש עדיין התרגשות?

"זה קטע מאד מרגש, בגלל שזה פונה לקהל הרחב ולא לקהילות. אנחנו הולכות לפגוש אוהדים לא ישראלים ולא יהודים ואני בעיקר סקרנית, סקרנית לראות איך זה ייצא".

ומה עם המפגש עם גרמניה? זה תמיד טעון?

"הגרמניות לא אישיו עד שאתה נוחת שם. כשאתה נוחת, כל הנוף הוא תמונות מהשריטה שלנו שם, כשאתה רואה איש מבוגר, אתה ישר מדמיין אותו במדים. גם הייתה לי תקרית בגלל זה. היה מראיין שרצה שאני אדבר איתו על המפגש עם גרמניה שברקע השואה. אני אמרתי לו שאנחנו צריך להתקדם תרבותית, ולא נעשה את זה אם לא נוכל לדבר על זה".

בזיגט זה היה שונה קצת. זה לא אירוע בסדר גודל רגיל ללהקה ישראלית.

"זה עומד להיות לא ייאמן. הייתי שמה לפני שנה, הופעתי עם סאבו וקותי ואז סאבו וקותי הופענו לבד ועפנו שם מהאנרגיה. הפסטיבל הוא פסטיבל עצום שמצד אחד יש סקס פיסטולז ומולוקו , זה מדהים. אני זוכרת את שלושתנו הולכים על עננים. הייתי בכמה פסטיבלים, אבל זה היה משהו לא נורמלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האלבומים שלך, של דנה וגם של יעל הם באנגלית. עם הסיבוב הזה, ישנה מגמה להעביר את הפעילות שלכם לחוץ לארץ?

"אין פה מגמתיות. אנחנו בגישה של דברים קורים ואנחנו עם הדברים, אבל לדעתי זה כן ידליק את המגמתיות וכתוצאה מכך נרצה להגדיל את דריסת הרגל שלנו בעולם. אני יכולה להגיד לך באופן אישי, אני מאד רוצה להוציא את האלבום האישי שלי, שנמצא כבר במיקסים".

ומה עם חומרים חדשים של הבנות נחמה?

"יש לנו חומרים חדשים. מן הסתם אחרי שמכרנו את הפלטינה, היה צפוי שכל אחת תחזור לפינה שלה, אבל בחודשיים האחרונה אנחנו שוב מתאהבות והתחלנו ליצור שוב ביחד. מה שמאחד אותנו הוא שכל אחת מאיתנו הוא חופשייה, אבל האלבום יחכה עד שנוציא את האלבום שלי ועד האלבום של דנה ואז בטח נוציא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully