וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל חזרה לבמה

עינב שיף

13.6.2009 / 1:31

הסנסציה הסקוטית שאושפזה לפני שבועיים בעקבות התמוטטות עצבים חזרה לבמה לראשונה מאז הפסדה ב- "Britain's Got Talent"

סוזן בויל חזרה לבמה, לראשונה מאז הפסידה בגמר תוכנית הריאליטי הבריטית "Britain's Got Talent". הזמרת הסקוטית הופיעה אמש (שישי) בבירמינגהאם שבאנגליה, במופע פתיחת מסע ההופעות של משתתפי התוכנית, שיימשך עד ה-5 ביולי.

למרות שבויל נצפתה כשהיא מגיעה לבירמינגהאם, עד לרגע ההופעה עצמה לא היה ברור אם בויל אכן תופיע, בסופו של דבר ביצעה הזמרת שני שירים. לפני כשבועיים אשפזה עצמה בויל במרפאה פרטית, עקב התמוטטות עצבים לאחר הפסדה בתוכנית לקבוצת הרקדנים "Diversity". הזמרת הייתה נתונה ללחץ עצום עוד בטרם ההפסד, לאחר שהפכה לאחת הדמויות המתוקשרות של התקופה וצהובוני אנגליה הקפידו לדווח על כל צעד שלה, עד שבויל עצמה איימה כי לא תופיע לגמר, בו כאמור הפסידה.

בסופו של דבר, עלתה בויל לבמה וביצעה את שני השירים שהפכו אותה לכוכבת – "I Dreamed A Dream" מתוך "עלובי החיים", אותו ביצעה בשלב האודישנים וכן בגמר, וגם את "Memories" מתוך המחזמר "Cats", אותו ביצעה בחצי הגמר. אתר סקיי מדווח כי במהלך ההופעה, בויל אף הפריחה נשיקה לעבר אלפי הצופים הנלהבים. לפני כן, הציג אותה מנחה התוכנית סטיבן מאלהם כזמרת "כל כך מפורסמת, שאפילו החתול שלה, פבלס, מפורסם".

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן בויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully