וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום זהב לקובי אפללו

עינב שיף

14.6.2009 / 12:31

חודשיים וחצי מאז צאתו, הגיע אלבומו השני של קובי אפללו, "ביום הכי בהיר", למעמד אלבום הזהב. "אני בעננים", אומר אפללו. "אחרי האלבום הראשון ממש פחדתי"

חודשיים וחצי לאחר צאתו, הגיע אלבומו השני של קובי אפללו, "ביום הכי בהיר", למעמד אלבום זהב, לאחר שנמכרו ממנו כ–20,000 עותקים. זו הפעם השניה בה אפללו זוכה להגיע למעמד המכובד, לאחר שאלבום הבכורה שלו, "בא מן השתיקה", מכר כמות דומה של תקליטים. בנוסף, עולה אלבומו של אפללו לערוץ ה- HOT VOD להשמעה חינמית למשך חודש. לאחר חודש תעלה השמעה שבועית של האלבום תמורת 10 שקלים.

"אני בעננים. ממש לא ציפיתי לזה, אתה לא מבין כמה לא ציפיתי לזה", אומר אפללו לוואלה! תרבות. "אלבום שני זה מבחן, אין לי יותר מדי ניסיון אבל זה מה ששמעתי בכל מקום".

זה בדרך כלל מבחן לאמנים שהפתיעו מאד באלבום הבכורה שלהם.

"תראה, גם בעיני עצמי, רציתי לבדוק אם אני לא איזושהי הפתעה שלא מסוגלת לחזור על עצמה".

קצת מלחיץ. בטח דמיינת מצב שבו זה לא מצליח

"חשבתי על כל מיני תרחישים וחשבתי איך אני ממשיך בהתפתחות לאלבום הזה וגם לאלבום הבא, איך אני מביא עוד כיוונים שיעניינו אותי. מעבר לזה, כל הצלחה יוצרת ציפייה הלאה ואם להיות הכי פשוט ואמיתי – פחדתי. ההצלחה של האלבום הראשון הביאה אותי להמון הגשמה ולדברים החיוביים, וגם יצרה איזשהו חשד – האם יש בי מספיק איך להמשיך".

ואיך פותרים את זה?

"הדרך היחידה שבה אני מוצא להתמודד היא הרבה אמונה והרבה לחיות את הרגע. להתמקד בעכשיו, זה מגיע עד לרמות הכי נקודתיות שאפשר. באיזשהו מקום, העתיד הוא אשליה והעבר עבר. מה שיש זה עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ומה התוכניות לעתיד?

"הלאה הופעות ולכתוב עוד חומרים. זה שבעצם עשינו אלבום זהב בחודשיים וחצי, זו הצבעת אמון באלבום הראשון ואני מקווה שמי שקנה את האלבום גם יבוא להופעות. אני אשתדל לתת את המקסימום כדי להביא כמה שיותר הנאה לקהל שרכש את האלבום. זה הכי לא מובן מאליו שבתקופה כזו אנשים קונים אלבומים ובאיזשהו מקום אני מרגיש צורך להגיד תודה. זה בגלל יש בי משהו שלא מאפשר לי לשכוח מאיפה באתי, אפילו שאני מנסה לשכוח את התקופות בהן זה לא הלך".

נו, אז מתי קיסריה?

"יקירי, אני שלוש שנים בתחום. אני מרגיש עוד טירון".

**ביום ג' הקרוב יופיע אפללו במועדון הזאפה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully