וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי התיאטרון ושחקני המסך משתפים פעולה

עינב שיף

17.6.2009 / 14:18

שני האיגודים החליטו על שיתוף פעולה ביניהם בנוגע לשורת נושאים. יו"ר שח"ם: עלינו להיזכר כי על יוצר התיאטרון להיות שותף מלא בניהולם של התיאטראות"

איגוד במאי התיאטרון ממשיך לפעול במרץ. אחרי שהודיע אמש על פעילותו בנושא שכר לבמאים במסגרת פסטיבלי תיאטרון, מודיע הארגון היום על תחילת שיתוף פעולה עם איגוד שחקני המסך (שח"ם).

בפגישה שנערכה השבוע בין הצדדים סוכם כי הצדדים יפעלו בצוותא במספר נושאים, ביניהם פעילות מול מנהל התרבות בנוגע לחלוקה ריאלית של הכספים המוקצים לתמיכה בתיאטרון, הגעה להסכמים קיבצויים של תיאטראות עם שחקנים ובמאים תוך מתן תגמול הולם וכן פרויקטים משותפים לשחקנים ובמאים צעירים.

"אני שמח ששח"ם מצא שותפים לדרך אותה הוא מוביל זה זמן רב ועיקרה שליטה של היוצרים ביצירותיהם ובמקומות בהן הן נוצרות", מסר דביר בנדק, יושב ראש שח"ם. "הגיע הזמן להיזכר וליישם את ההבנה שה'אחו' של יוצר התיאטרון (במקרה הזה שחקן/במאי) הוא התיאטראות עצמם וכי עליו להיות שותף מלא בניהולם.

שיתוף הפעולה בין שח"ם לאיגוד במאי התיאטרון החל להירקם עם הקמתו של איגוד הבמאים, ב- 1 במאי השנה. כבר אז הכריז יושב ראש האיגוד עודד קוטלר כי הצדדים ינסו לפעול בשיתוף פעולה מתוך זהות אינטרסים. איגוד הבמאים ישוב להתכנס ביום שישי הקרוב לדון בהמשך דרכי פעילותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully