וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי ושיכון

דרור רפאל

18.6.2009 / 6:20

מה יגרום לאריק איינשטיין לצאת מהבית? הנאום של ביבי? היציאה של אהרונוביץ'? ואולי האייפון החדש? דרור רפאל מסכם

מי יעשה את המהפכה אצלנו?

המהפכה באיראן מדהימה. גם בארה"ב האזרחים הביאו שינוי כשהצביעו אובמה, ומיליונים מהם יצאו בקור מקפיא לראות את השינוי בעיניים ולשמוע את נאום הניצחון. גם האיראנים דורשים לראות את השלטון מתחלף אפילו במחיר של הרוגים. אצלנו לא תהייה מהפיכה ולא שינוי. הכל תקוע כבר שנים. לביבי עדיין קשה להגיד מדינה פלשתינית, ואם כבר אמר אז הדביק לה 90 'אבלים' 50 'לאווים' 80 'אוליים' 100 'בחיים לא, ו- 50 'גם אם יקפצו על הראש ויקשקשו ברגליים אין סיכוי ש'. השינוי היחיד שבשבילו נסכים לצאת לרחובות הוא כדי שהאייפון ייכנס לישראל. כשהאירני מסמס בהתלהבות על המהפכה, האייפון מסמם את הישראלי הממוצע. האיראנים רוצים יותר דמוקרטיה, פחות שלטון דתי, שלא יהיו זיופים בבחירות, אנחנו רק רוצים אייפון חדש 3Gs.

למה ערבוש למה?

השר לביטחון פנים אמר לבלש משטרה מלוכלך שהתקרב אליו 'אתה נראה ממש ערבוש'. זו המילה הראשונה שעלתה לאהרונוביץ' לתאר מישהו מטונף ומסריח. השר יצחק אהרונוביץ מישראל ביתנו, בית מדרשו של אביגדור ליברמן, שיצא נגד הערבושים בקמפיין "אין נאמנות אין אזרחות". הערבושים לפי התפיסה האהרוניביצ'ית-ליברמנית-ישראל ביתנואית אינם נכנסים למקלחת כל יום, הם מלוכלכים. היהודונים לא אוהבים ערבושים. היהודונים כן מתקלחים, ולכן הם נקיים וטהורים. הערבושים נחותים. שר החוץ אמר לנשיא מצרים שילך לעזאזל, השר לביטחון פנים קרא לאיש מלוכלך ערבוש. מישהו יוצא לרחובות? לעשות שינוי? מהפיכה? משהו? מישהו? מה פתאום. אני יושב בבית מחכה לאייפון החדש.

כמה חבל שרק איינשטיין לא יבוא?

ביולי יתקיים אירוע מחווה לאריק איינשטיין שהוא גם בן 70 וגם גדול הזמרים וכו'. ישתתפו בו כל הזמרים שאתם יכולים לחשוב עליהם (קורין, עברי, הדג, נינט, מיכה שטרית, שבן, מקסימיליאן, מאור וכו'). ההכנסות מהאירוע ייתרמו לפתחון לב ולנוער בסיכון. אממה, איינשטיין לא יגיע למופע. לא יופיע ולא כקהל. גם הוא מעדיף את ארבע הקירות. קשה לבקר את איינשטיין, אבל כמעט אי אפשר שלא. בשנים האחרונות הוא מעדיף לשבת בבית ולהוציא דיסקים בינוניים עד מבישים. מאז מוסקט מ-1999 שבישר את סוף עידן אריק איינשטיין הישן והטוב, הוא הוציא עוד ארבעה אלבומים ('שמש רטובה', 'שתי גיטרות בס תופים', 'רגעים' ו'כל הטוב שבעולם' – הייתי גם יכול לכתוב כאן 'מצילתיים וטרומבון', 'ירח מתקלח' ו'אייפון זה קקה של מכשיר'- ואף אחד לא היה שם לב). אף אחד מהם לא עומד בסטנדרטים מוסיקליים סבירים. לא להיטים ולא שירי ארץ ישראל. איינשטיין מעדיף לקבל את הטקסטים הבינוניים של גיא בוקאטי לעשות טובה שהוא מגיע לאולפן ולחזור לכרית למיטה ולספרים הישנים. זה עצוב בעיקר בגלל שאיינשטיין הוא באמת הכי גדול שהיה פה. אומני ישראל עושים מחווה לאיינשטיין, למה שהוא לא יעשה משהו קטן בשבילנו?

איך הנאום ההיסטורי התקבל בבית?

ביבי : מה את אומרת, איך היה הנאום?
שרה : מדהים, כולם מרוצים.
ביבי : האמת, קצת התרגשתי.
שרה : שמתי לב, במיוחד כשאמרת מדינה פלשתינית. איך הצלחת להגיד את זה?
ביבי : הוספתי את המפורזת, ככה זה יותר קל. שיחקתי אותה עם המפורזת הזאת. יש לי חלום, שהעולם כולו יהיה מפורז. הפלשתינים מפורזים דודו טופז מפורז, בחלומי כולנו נהייה מפורזים זה לזה.
שרה : אתה מדליק אותי כשאתה מדבר ככה.
ביבי : בואי שרהל'ה, אני רוצה לפרז גם אותך.
שרה : אני אוהבת שאתה מדבר מלוכלך... תפרז אותי, תפרז לי את הצורה ביבי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully