וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

18.6.2009 / 10:29

סנדרה בולוק קשוחה, טים אלן לא יודע שובע ודקוטה פנינג בענייני קונספירציות. הסרטים החדשים על המסך הגדול החל מהערב

ההצעה

סנדרה בולוק כבוסית שלא מבינה את המילה "לא", ובשל כך מצליחה להתקדם מחברה קנדית קטנה לניהול תאגיד בארצות הברית. אלא שתוך זמן קצר עומדת לפוג אשרת השהייה שלה במדינה. בולוק לא מתייאשת ומאלצת את העוזר האישי שלה (ריאן ריינולדס) להינשא לה ולמזלה – הוא יעשה בשבילה הכל. במאית: אן פלטשר, שחקנים: סנדרה בולוק, ריאן ריינולדס, קרייג טי נלסון (98 דקות)

מת על נשים

טים אלן כהנרי, בחור מונוגמי להפליא העומד להתחתן בפעם החמישית, מה שאומר שהוא צריך להתגרש מאשתו הרביעית, להפסיק לשכב עם השלישית, לסדר את העסקים עם השנייה ולהתפייס עם ביתו מאשתו הראשונה. אבל מה קורה כשהנרי מת? במאי: האוורד מייקל גולד, שחקנים: טים אלן, ג'נה אלפמן, אריק אולסן (96 דקות)

פוש

דקוטה פנינג וכריס אוונס מככבים בסיפור על סוכנות ממשלתית מסתורית המאמנת אזרחים תמימים להיות קוראי מחשבות ומדיומים וגם לא פוחדת לחסל את אלו שלא מוכנים להשתתף בניסוי. אוונס משחק את דמותו של ניק, המסתתר מהרשויות במשך 10 שנים לאחר שאביו נרצח. פנינג משחקת את קייסי, בת 13 המכריחה את ניק לצאת מהמחבוא ולהצטרף למשימה שתחסל את הסוכנות. במאי: פול מקק'גיאן, שחקנים: דקוטה פנינג, כריס אוונס, דג'ימון הונסו (111 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully