וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכם בשמש

18.6.2009 / 19:00

וואלה! תרבות מצטיידת בקו ביקיני מושלם ובבטן שטוחה וחושפת את הספרים שיעשו לכם את הקיץ על החוף-על החוף-על הקיץ. על העדשה - גל דרן

אלגנטיות של קיפוד / מוריאל ברברי - כתר ספרים

בבניין דירות בפריז מתגוררות שוערת "מכוערת ורפה בגוף ובנפש" וילדה מחוננת "חשאית ושקופה...שופטת של האנושות" שמתכננת להתאבד בשל חוסר התכלית שבקיום האנושי. דייר חדש בבניין מתיידד עם השתיים, מחבר ביניהן ומשנה את מהלך חייהן.

לגמרי קוף / ניק ליירד - גרף

דני הוא עו"ד מצליחן טיפוסי עם דירה יפה, עבודה במשרד יוקרתי וחברות כוסיות. חברו ג'ורדי הוא מובטל מצפון אירלנד שבורח עם תיק מלא בכסף שקיבל מהחברה שלו, רק שהתיק והכסף לא היו שייכים לה וגם לא לאחיה העבריין ששמר על התיק בשביל מישהו אחר. לתמונה נכנסים המחתרת האירית, עברייני צעצוע מעיירה קטנה ואפילו מאפיונרים פולנים וזה רק קצה הקרחון.

השם של העולם / דניס ג'ונסון - בבל

מחשובי הסופרים האמריקאים מספר את סיפורו של מייקל ריד, כותב נאומים ויועץ פוליטי שמאז שאיבד את אשתו ובתו בתאונת דרכים מנסה למצוא מפלט במשרה אקדמית באוניברסיטה קטנה וקפואה. אט אט הוא מחליף את האבל בהשלמה עם הבדידות עד שצעירה יוצאת דופן משפיעה על חייו וחושפת סיפור אחר.

נוכחות / ארתור מילר - מחברות לספרות

אוסף סיפוריו האחרונים של ארתור מילר, אשר ראה אור לאחר מותו, מקבץ שש יצירות הסובבות סביב דמויות כמו נער בן שלוש?עשרה שזוכה לחניכה מינית מהאשה ממנה לקח גור כלבים; יהודי המנהל להקת סטפס ומוזמן להופיע בפני היטלר או זקן המביט בחוף אל עבר זוג שמתעלס על החול ומוצף בגל של זכרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פעם בחיים / מירי רוזובסקי - זמורה ביתן

המשפחות העצובות, עצובות כל אחת על פי דרכה, כך גם בספרה החדש של מירי רוזובסקי "פעם בחיים". החיים של תמר ואחיה ערן מתנהלים על פניו בשלווה ובשקט. שניהם נשואים והורים לילדים, אף אחד מהם לא מתעסק בילדותם הטראומתית ובאביהם שנטש ומת. אבל כמו בכל דרמה טובה כשהאדמה רועדת מתפרצים השקרים, הסודות והאהבה שהוטמנו תחתיה. רומן בשלושה קולות של אבא, בת ובן, שדהר בלי לעצור, אל ראש רשימת רבי המכר.

פרספוליס / מרג'אן סטראפי - אחוזת בית

אולי הספר הכי רלבנטי בכל הרשימה הזו, נוכח האירועים האחרונים באירן, הוא חלקה השני של האוטוביוגרפיה המאוירת של מרג'אן סטראפי. גיבורת הספר עוזבת את טהרן ונוחתת לבד באוסטריה של שנות ה-80 כשהיא רק בת 14, אבל גם שם, למרות שאין רעלות והפצצות, לא הכל פשוט - סטראפי פותחת בחיים חדשים, מוצאת חברים ואפילו אהבה, אבל לא באמת מוצאת את עצמה. אחרי ארבע שנים היא חוזרת לטהרן בניסיון למצוא תשובות.

דוד אבידן - כל השירים, חלק א' - הקיבוץ המאוחד

בכרך א' של שירי אבידן יכול הקורא להיחשף לאבידן מכל צד שרצה או לא רצה להכיר במשורר שהפך למיתולוגיה. בספר מכונסות באופן כרונולוגי יצירותיו השונות של אבידן, מלוקטות על פי גרסאותיהן המקוריות, חלקן נחשפות לקורא לראשונה באופן מסודר ובהיר ומדגימות את האיכויות הבלעדיות שהביא איתו אבידן לשפה והתרבות העברית.

מובי דיק / הרמן מלוויל - ידיעות ספרים, חמד

הוצאה מחודשת ותרגום רענן לסיפור הישן והנודע על ישמעל, חבר בצוות הספינה של קפטן אחאב, שמאמין כי הוא יוצא למסע ציד לוויתנים רגיל. במהרה הוא מבין שלקפטן אחאב יש אג'נדה משלו, והיא לנקום בלוויתן הלבן הגדול שקרע מעליו את רגלו והותיר אותו עם צלקת בגבו.

צילומים: גל דרן

חכם בשמש. אסור להשתמש
חכם בשמש/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully