וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאים אוהבים את עודד קוטלר

עינב שיף

21.6.2009 / 15:17

חברי איגוד במאי התיאטרון הביעו אמון ביושב הראש עודד קוטלר ובצוות ההנהלה הזמנית והבחירות ליו"ר החדש רק ב-2010

הנהלת איגוד במאי התיאטרון תישאר בתפקידה עד חודש מאי 2010, כך הוחלט בכנס השני של האיגוד, שנערך ביום ו' בתל אביב. יושב הראש הזמני של האיגוד, עודד קוטלר, יישאר בתפקידו עד לבחירות שייערכו בחודש מאי, כפי שביקשה ההנהלה הזמנית מהחברים , שהצביעו בחיוב על נושא. "אנחנו מנסים לא רק שתהיה דמוקרטיה, אלא שהיא גם תיראה טוב", אמר קוטלר לוואלה! תרבות.

בנוסף, הוחלט על יום עיון שיתקיים בנושא עיסוקו של האיגוד בנושאים הקשורים בעולם התיאטרון, אך לא ישירות לבמאי התיאטרון. "שאלות המפתח שעומדות לפנינו הן נושאים כמו חילופי גברי בתפקידים מרכזיים בתיאטרון, כמו נושא המנהלים אמנותיים בתיאטראות השונים", אמר קוטלר.

שחלקם, חשוב להזכיר, הם חברים באיגוד

"אכן, ולכן החלטנו כי במאים שהם גם מנהלים אמנותיים יכולים להיות חברים באיגוד, אך הם אינם בעלי זכות הצבעה. הם יכולים להאזין ולהשמיע את דעתם, אך מסיבות משפטיות של ניגוד אינטרסים, הם אינם יכולים להצביע. תאר לך שננהל משא ומתן בנושא תנאים לבמאים מול המנהל האמנותי. מה, הוא ינהל משא ומתן עם עצמו?"

נושאים אחרים בהם עסק הכנס הוא הסדרת חוזי העבודה בין הבמאים לתיאטראות, הפניית תקציבים לתיאטרון הפרינג' וכן הנושא בו חלה התקדמות השבוע, והוא תשלום לבמאי התיאטרון בעבור עבודתם בפסטיבלים השונים. "אין כל סיבה לא לשלם למוכר כרטיסים, סדרנים, חשמלאים וכול מי שעוסק בנושא – רק לא לבמאים", אומר קוטלר. "הדעת לא מקבלת ולדעתנו צריך לשנות התמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully