וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

25.6.2009 / 7:25

שבעה סרטים חדשים עולים על המסך הגדול הערב, ביניהם "רובוטריקים 2" ו"קורליין ודלת הקסמים"

רובוטריקים 2

המשך לשובר הקופות בכיכובו של שייה להבוף בתפקיד סם וויטוקי. עלילת הסרט ממשיכה כשנתיים מהנקודה בה הפסיק הסרט הקודם, כשהפעם וויטוקי חווה חזיונות מטרידים, הגורמים לו לחשוב כי הוא חולה במחלת השיטיון בה חלה סבו. במקביל, הוא מנסה ליהנות מחיי סטודנט שגרתיים, אלא שבמהרה הוא מוצא את עצמו שוב במרכזו של קרב ענקים בין הרובוטריקים והשקרניקים, כשגורל היקום מונח על הכף. במאי: מייקל ביי, שחקנים: שייה להבוף, מייגן פוקס, ריאן ווילסון (147 דקות)

קורליין ודלת הקסמים

סיפורה של קורליין המגלה דלת קסמים בביתה, המובילה אותה לגרסה אלטרנטיבית לחייה. שם, המבוגרים הרבה יותר נחמדים ובכלל - הקיום נעשה הרבה יותר נוח. אלא שברגע בו קורליין חושבת על אימוץ העולם המקביל לתמיד, היא מבינה שמשפחתה בסכנה ומגייסת את כל כוחותיה כדי לחזור לעולם האמיתי. במאי: הנרי סליק, קולות: דקוטה פאנינג , טרי האטצ'ר, ג'ניפר סונדרס, דוון פרנץ' (100 דקות)

האהבה היוונית שלי

עולמה של מדריכת תיירים ממורמרת ממוצא יווני משתנה כשהיא פוגשת תייר המשנה את תפיסת עולמה מקצה לקצה ומביא להתאהבות בלתי צפויה לחלוטין. במאי: דונלד פטרי, שחקנים: ניה וארדלוס, ריצ'ארד דרייפוס, הרלנד וויליאמס, רייצ'ל דראץ' (98 דקות)

פרוייקט לזרוס

בן הוא אסיר לשעבר מנסה לשקם את חייו באמצעות משפחתו ועבודתו החדשה והמבטיחה. כשאחיו, גם הוא אסיר לשעבר, מנסה לגייסו לפשע משותף, הוא מסרב עד שהוא מפוטר מעבודתו, אז הוא מחליט לחזור לאחיו ולסייע לו. הפשע של השניים משתבש, בן מוצא להורג, אולם מוצא את עצמו משוטט ברחוב ותוהה - האם הוא קיבל הזדמנות שניה? במאי: ג'ון גלן, שחקנים: פול ווקר, פייפר פראבו, בוב גנטון, למברט וילסון (98 דקות)

עיר הגחלת

טים רובינס וביל מוריי בסרט פנטזיה אודות עיר בשם "גחלת", אשר נבנתה כדי לשמר את הגזע האנושי, שנאלץ להימלט מכדור הארץ שהושמד על ידי חייזרים. דורות לאחר מכן שני אזרחי ה"גחלת" מגלים כי משהו מקסמה של העיר אבד, ומנסים לאתר את העולם שבחוץ, אולם נתקלים בחומות של אטימות. במאי: גיל קינן. שחקנים: טים רובינס, ביל מוריי, מרטין לנדאו, סירשה רונאן

תחנה אחרונה 174

עיבוד קולנועי לסיפור טראגי שהתרחש באמת, על סנדרו ועלא, צמד חברים שהכיר במוסד לעבריינים צעירים ונמלט משם. יום אחד מגלה סנדרו את עלא במיטתה של ארוסתו ובהתקף זעם תוקף את חברו, משתלט על אוטובוס באיומי נשק ומאבד שליטה עד הסוף המר. במאי: ברונו בארטו, שחקנים: מרסלו מלו ג'וניור, אן קורטים, רודריגו דוס סנטוס (110 דקות)

כמו כולם

עמנואל ופיליפ, זוג גברים אוהב נחלק בשאלת הבאת ילד לעולם, עד שעמנואל מחליט כי הוא מעוניין בתינוק בכל מחיר, לרבות אובדן פיליפ. במאי: ונסן גארנק, שחקנים: למברט וילסון, פילאר לופס דה איילה, פסקל אלבה, אן ברושה (93 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully