וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממצפין תבוא טובה – חלק ג'

מארק מקוי

3.7.2009 / 7:40

אל תסמוך על הסלולרי שלך, תסמוך על עצמך. בוודאי אם אתה טיפוס בוגדני. מארק מקוי מחנך ומעשיר

זה היה אחד מאלפי אימוני התכנון והאלתור. שני זוגות מתחרים מול השעון ומול עצמם, מי גומר ראשון 5 מטלות (לא פשוטות כלל). כל אחד מבני הזוג נמצא לפעמים לבדו על מנת לקדם דברים בו זמנית. התרגיל כלל את הזכות לשתק את היריב. אסטרטגית היית צריך להחליט אם תקדיש את הזמן לחבל בתוכניות הזוג האחר, או תקדיש את הזמן להשגת יעדיך מהר ככל שאפשר. הזוג הראשון החליט לשתק את הזוג השני. זה היה ביום השני. צהריים. שעה ששני הזוגות היו פרודים האחד מבן זוגו.

תתרכז:

האישה של זוג א' כתבה לגבר של זוג ב': אבד לי המכשיר. יש לי חשד שהם (הזוג השני) גנבו אותו. אני כותבת מסלולרי של עובר אורח. בוא לפגוש אותי עוד 20 דקות בקומת הגג של הרווי ניקולס (חנות כלבו ידועה בלונדון, שנקראת גם הרווי ניקס). אל תשתמש בסלולרי שלך. אם יהיה צלצול מהמכשיר שלי אל תענה. אסביר עוד מעט.

אתה הקורא מבין שההוראות המדויקות שלה חסמו את האפשרות שהוא יצלצל או יענה לבת זוגתו האמיתית ויגלה את התרמית. הגבר הגיע לקומת הגג של הרווי ניקס. מחכה לבת זוגו. באותו הזמן התקבלה במשטרת לונדון הודעה שאלמוני מציץ מגג החנות לדירות של נשים. שלושה שוטרים הגיעו לגג ומצאו אותו. הוא סיפר להם שיש לו רומן עם מישהי והיא צריכה להגיע. השוטרים גיחכו. טלסקופ שהתגלה מוסתר בתוך חבית על הגג (שהזוג הראשון כמובן שתל שם) שכנע סופית את השוטרים שמדובר במציצן.

להזכירך, גם בתרגולים אסור לסוכנים לדבר על תפקידם. רק בסכנת חיים ברורה מותר לך להגיד לגורמים רשמיים שאתה סוכן. ואפילו אז רבים סיכוייך להדחה.

אם הזוג היה כולל בהכנה שלו קודים לזיהוי בסלולר זה לא היה מתאפשר. פשוט ויעיל.

הצלצול והשיחה

אתה באוטו. טלפון מהמאהבת שלך. זוהי שעה שאתה אמור להיות לבדך ברכב אבל הפעם אשתך לצידך. על הצג אתה רואה בדיוק מי זו. נו מה עכשיו? חרד ומבולבל, אתה מנתק. אשתך לא פראיירית. היא צילמה את השם טוב טוב ומבינה שהיא צריכה להתחיל לבדוק. אם אתה עונה ומתחיל לדבר בקול מגומגם של פקיד מרשות הדואר ומזדרז להודיע שאשתך לצידך, זה שקוף כמו זכוכית. אז מה הפיתרון? אין קל מזה. שוב עניין הקוד הפעם במהלך שיחה. אם אתה עונה: "הי בובה", אין בעיות אתה לבד. אם אתה עונה "כן..." או "הלו" סימן שאתה לא לבד. היא פשוט מנתקת.

המכשיר הנוסף

אם יש לך רומן רציני, לך על מכשיר נוסף. רק לך ולה. דברו ימים שלמים. תיכתבו מיליון הודעות. החשבון עבורו מגיע לכתובת אחרת. הסלולרי יכול להיות עליך. מוסתר. בפעם הראשונה שהוא מתגלה אתה מסביר שמישהו שכח אותו בפגישה שלכם וכו'. רצוי שהמכשיר לא יכנס הביתה. זוכר את המכונית (השגרירות שלך)? הוא יכול להיות שם.

תבין דבר אחד: גם אורך השיחות הוא פקטור. אם דרך מוני השיחות אשתך מגלה שלמספר ספציפי יש שיחות ארוכות - ניגמר הסיפור. או הרומן או אשתך או שניהם. אגב, אם לאשתך יש רומן והחשבון מגיע אליך תוכל לראות שינוי בגובה החשבון. אם היא חכמה ומשתמשת במכשיר נוסף, תוכל לראות שהחשבונות נמוכים.

ולמרות הכל, בינינו, עדיף בלי סיפורים, בלי קודים ובלי רומנים. תחייה יותר שנים ותהיה הרבה יותר רגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully