וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר: "מייקל ג'קסון היה אדם בודד"

עינב שיף

26.6.2009 / 5:29

מוזיקאים ומפורסמים מכל קצוות הקשת הגיבו למותו של מלך הפופ. אורי גלר, חברו, טוען שהלחץ מסיבוב ההופעות הקרב הוא זה שהוביל לטרגדיה

עולם התרבות געש בעקבות הידיעה של מייקל ג'קסון בכל מקום – ברשת, בעיתונות העולמית ובתחנות הטלוויזיה כוכבים הזרימו הודעות הלם וצער על לכתו של מלך הפופ.

חברו, אורי גלר, התראיין ארוכות לעיתונות האנגלית ואמר כי "כמו כל העולם, אני הרוס ואיבדתי מילים. אני עדיין לא מאמין, עברתי על חצי מאלבומו החדש של מייקל, אני לא מאמין למה שאני שומע. הוא רק עשה חזרות, ציפה להופעות בבריטניה. כרגע, אני פשוט מנסה ליצור קשר עם משפחתו. על פי עיתון ה"סאן" אמר גלר כי "הוא היה תחת לחץ אדיר, אני חושב שהציפיה לאתגר העצום של החזרה, הסיבוב בן 50 ההופעות שם אותו תחת לחץ אדיר. הוא היה אדם בודד ושתה את האהבה של המעריצים סביבו". לסקיי ניוז אמר גלר כי סיבוב בן 50 הופעות היה טעות, וכי היה על ג'קסון להסתפק במקסימום 10. "הוא היה רקדן, בשם אלוהים", אמר גלר. "הוא רקד כל חייו, הוא היה בכושר, הוא היה רזה, הוא היה זה במה שהוא אכל. הוא לא נגע בג'אנק פוד.אני רוצה להתעורר מחר ולחשוב שכל זה היה סרט אימה או דרמה, אבל לצערי זה לא. מייקל מת".

אני לא יכולה להפסיק לבכות על החדשות העצובות", אמרה מדונה למגזין 'פיפל'. "העולם איבד את אחד מהגדולים, אבל המוזיקה שלו תחיה לנצח. הלב שלי עם שלושת ילדיו ושאר בני משפחתו, אלוהים יברך אותם". מנהלה של מדונה, גיא עוזרי, פרסם הודעה בטוויטר כי מדונה דיברה איתו על רצונה להפתיע את ג'קסון באחת מהופעות הקאמבק אותן תכנה לבצע השנה.

אשתו לשעבר של ג'קסון, ליסה מארי פרסלי פרסמה הודעה שבה היא אומרת כי היא "מאד עצובה ומבולבלת עם כל רגש אפשרי. אני שבורת לב על ילדיו, שאני יודעת שהיו הכל עבורו ועל משפחתו. זהו אובדן כל כך גדול ברמות רבות. המילים מכשילות אותי".

"אני לא יכול למצוא את המילים עכשיו כדי להביא עד כמה אני עצוב על לכתו של מייקל", כתב ג'סטין טימברלייק באתרו הרשמי. "איבדנו גאון ושגריר אמיתי לא רק של מוזיקת פופ אלא של כלל המוזיקה. הוא היה השראה למספר דורות ואני תמיד אוקיר את הרגעים שחלקתי איתו על הבמה ועל הדברים שלמדתי מוזיקה ממנו ועל הזמן שבילינו יחד. ליבי יוצא למשפחתו ואהוביו".

"מייקל היה תופעת פופ שמעולם לא הפסיקה לבחון את גבולות היצירתיות" אמר מושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר. "למרות השאלות הקשות סביב חייו האישיים, מייקל היה ללא ספק בדרן ענק והפופולאריות שלו הקיפה דורות מסביב לגלובוס".

הכומר אל שארפטון אמר לטלגרף האנגלי כי "מייקל ג'קסון היה יוצא מן הכלל תרבותי, כמו שאף אדם צבעוני לא עשה, לפני טייגר וודס, הרבה לפני אופרה ווינפרי ולפני ברק אובמה. הוא היה חלוץ אמיתי, דמות היסטורית שאנשים ימשיכו לאמוד את המוזיקה ואת התעשיה על פיה".

רשת הטווייטר גועשת ורועשת

"אני חייב להתוודות שאני לא מופתע מהחדשות הטרגיות של היום", אמר מייקל לוין, יחצן שייצג את ג'קסון בזמן המשפט המתוקשר משנת 2003, בו הואשם ג'קסון בהתעללות מינית בילד. "מייקל היה בקשיים בלתי אפשריים ובמסע הרס עצמי של שנים. הכישרון שלו לא היה מוטל בספק, אבל כך גם חוסר הנוחות שלו עם הנורמות של העולם. בן אדם פשוט לא יכול לעמוד בכמויות הלחץ האלו".

קווינסי ג'ונס, שעבד עם ג'קסון על האלבום "Thriller" יצא בהודעה נרגשת ואמר כי "למייקל היה הכל – כישרון, חן, מקצוענות. זה שמייקל הלך בגיל כל כך צעיר – אין לי מילים. אני מרגיש שחלק מהנשמה שלי הלכה איתו".

רשת הטוויטר, בה למעשה הוכרז מותו לראשונה, המשיכה לגעוש כשעוד ועוד מוזיקאים מפורסמים הוסיפו הודעות לזכרו של ג'קסון. "אני שבורת לב", כתבה מריה קארי. "לא ניתן לשכוח את תרומתו הלא ניתנת להקבלה של ג'קסון לעולם המוזיקה, נדיבותו, רוחו בבקשתו לרפא את העולם". "כמה איבדו את אלביס פרסלי", אנחנו איבדנו את מייקל ג'קסון", כתב הראפר וויקלף ז'אן. "אני עצובה מאד על לכתם של ג'קסון ושל פארה פוסט, במיוחד עבור הילדים", כתבה דמי מור. "אם לא מייקל ג'קסון לא הייתי מי שאני היום", כתב הראפר לודקריס. "המוזיקה שלו ומורשתו יחיו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully