וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזבת טיילור מתגעגעת לג'קסון

עינב שיף

27.6.2009 / 5:06

החברה הקרובה ביותר של ג'קסון שחררה הצהרה לתקשורת: "לא יכולה לדמיין את חיי בלעדיו". גם פול מקרטני מתאבל

אליזבת טיילור ופול מקרטני שברו את שתיקתם הלילה באשר למותו של מייקל ג'קסון. טיילור, שהייתה מחברותיו הקרובות ביותר של ג'קסון ותמכה בו לאורך השנים הקשות בהן הואשם בהיותו פדופיל, התאוששה ואמרה כי "ליבי ומוחי שבורים. אהבתי את מייקל בכל נשמתי ואני לא יכולה לדמיין את חיי בלעדיו. היה לנו המון במשותף והיה לנו כיף אוהב ביחד".

"ארזתי את בגדיי כדי לטוס ללונדון למופע הפתיחה שלו כששמעתי את החדשות", הוסיפה טיילור. "אני עדיין לא מאמינה. אני לא רוצה להאמין. זה לא יכול להיות כך. הוא יחיה בליבי לנצח אך זה לא מספיק. חיי מרגישים כה ריקים. אני לא חושבת שמישהו ידע עד כמה אהבנו אחד את השני. זו האהבה הטהורה ביותר שידעתי. אלוהים! אני כל כך אתגעגע אליו".

"אני לא יכולה לדמיין את חיי בלעדיו", המשיכה טיילור. "אבל אני מניחה שבעזרת האל אני אלמד. אני ממשיכה להביט בתמונה שלו שהוא העניק לי, שאומרת 'לאהובתי האמיתית אליזבת', אני אוהב אותך לנצח. אני אוהב אותו לנצח".

מקרטני, שעבד עם ג'קסון ולאחר מכן חל משבר ביחסיהם עקב ניצחונו של ג'קסון במאבק על רכישת זכויות שירי הביטלס, פרסם הצהרה קצרה ומאופקת יותר בה אמר כי "אני מרגיש זכות גדולה על שביליתי ועבדתי עם מייקל. הוא היה ילד-גבר מוכשר מאד עם נשמה עדינה. המוזיקה שלו תיזכר לנצח והזכרונות שלי אודות הזמן שלנו ביחד יהיו שמחים. אני שולח את הסימפטיה העמוקה שלי לאמו ולכל המשפחה ולאוהדיו הבלתי ניתנים לספירה בכל רחבי העולם".

הניו יורק דיילי ניוז העלה את האפשרות כי ג'קסון השיב בצוואתו את הזכויות למקרטני, שהתבטא בשנת 2006 בחריפות נגד ג'קסון ואמר כי "כי יש משהו שמרגיש לי מאד לא טוב בלצאת לסיבוב הופעות ולשלם על הזכות לשיר את כל שיריי. בכל פעם שאני רוצה לשיר את 'היי ג'וד' אני צריך לשלם למישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully