וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית הבידור השחורה זוכרת את מייקל ג'קסון

עינב שיף

29.6.2009 / 9:47

ג'נט ג'קסון בהופעה פומבית ראשונה מות אחיה, בטקס פרסי ה-BET: "אני מודה לכם על אהבתכם"

בעיתוי טראגי למדי, נערך הלילה בארצות הברית טקס פרסי ה- BET היוקרתי, המעניק פרסים לתעשיית הבידור השחורה, שהוקדש ברובו לזיכרו של אייקון התעשייה הזו, מייקל ג'קסון. היה זה האירוע בו בחרה ג'נט ג'קסון, אחותו של מייקל, לבצע הופעה פומבית ראשונה שלושה ימים לאחר מותו של ג'קסון. "אני רק רוצה לומר שבשבילכם מייקל הוא אייקון", פנתה ג'קסון לנוכחים, כשאביו של ג'קסון, ג'ו, נוכח בקהל. "עבורנו, מייקל הוא משפחה והוא יחיה בלבבות של כולנו. בשמי ובשם משפחתי אני מודה לכם על אהבתכם. אנחנו מתגעגעים אליו מאד".

מרבית האמנים בטקס התייחסו או הקדישו את הפרס שהוענק להם לג'קסון, ביניהם ביונסה, ג'יימי פוקס, לברון ג'יימס, ליל' ווין, ג'רמי פיבן וג'יי זי, שבסיום ביצוע לשירו החדש D.O.A הפנה אצבע לשמיים ואמר "נוח בשלום על משכבך, מלך". כל האמנים הביעו כבוד באופן מרגש לאחד מהאמנים השחורים פורצי הדרך בהיסטוריה, שזכה גם למספר קאברים משיריו שבוצעו בטקס.

זהות הזוכים בטקס של השנה היו המשך כמעט ישיר לשליטתם של אמנים מעונת הפרסים של ינואר-פברואר. ליל' ווין זכה בפרס אמן ההיפ הופ של השנה, ביונסה זכתה בפרס אמנית האר אנ' בי של השנה ובפרס קליפ השנה על “Single Ladies", ני-יו זכה בפרס המקביל לגברים, Day26 זכו בפרס הרכב השנה, לברון ג'יימס בפרס אתלט השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully