וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראתה החזרה האחרונה של מייקל ג'קסון לפני מותו

בסרטון שצולם יומיים לפני מותו, נראה מלך הפופ על הבמה בלוס אנג'לס, בחזרות לקראת המופע החדש שתכנן. בשבוע הבא הוא יובא למנוחות

יומיים לפני מותו, ב-23 ביוני, ערך כוכב הפופ מייקל ג'קסון חזרות בלוס אנג'לס, לקראת סבב ההופעות החדש שתכנן לערוך. סרטון שמתעד קטע מהחזרה, הופץ ביממה האחרונה ברשת האינטרנט. בסרטון ניתן לראות את ג'קסון עובד יחד עם רקדנים על סצינת הריקוד של להיטו משנת 1996 "They don't really care about us".

בתוך כך, טקס האשכבה של ג'קסון יתקיים במקום שבו ערך מלך הפופ את חזרתו האחרונה, בהיכל הספורט והבידור 'סטייפלס סנטר' בלוס אנג'לס, ככל הנראה ביום שלישי הקרוב. עם זאת, ההחלטה הסופית בנושא תתקבל על ידי אימו של ג'קסון. "הם רוצים שהאירוע ייערך בהיכל, אך השאלה היא מתי", אמר מנהל החברה שייצגה את ג'קסון. הטקס צפוי למשוך רבבות מעריצים, ומסתמן שהכרטיסים יחולקו בחינם.

סוגייה נוספת שצריכה להתברר היא מי יקבל את המשמורת על ילדיו של ג'קסון. רעייתו לשעבר דבי רו, טרם החליטה אם בכוונתה להילחם על משמורת. עורך דינה אמר הלילה כי "דבי לא גיבשה את עמדתה הסופית בנושא". בצוואתו של ג'קסון הוא הורה כי אימו, קתרין ג'קסון בת ה-79 תטפל בילדים. אם לא תוכל לעשות זאת, נכתב בצוואה, תוטל המשימה על הזמרת דיאנה רוס, ידידתו של ג'קסון. מהצוואה עולה עוד, כי את רוב רכושו של ג'קסון תירש קרן הנאמנות המשפחתית ונראה כי גרושתו נושלה ממנה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully