וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררה קלטת החקירות נגד מייקל ג'קסון

5.7.2009 / 16:52

בקלטת נצפה ג'קסון כשהוא מכחיש כל האשמה בדבר התעללות בילדים ומזועזע משאלות החוקר

קלטת חקירה בעניין תביעה נגד מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, מ-1996, פורסמה לראשונה לעיני הציבור באתר "News of the World". בקלטת נשאל ג'קסון שאלות על ידי עורכי דין ומביע פליאה והפתעה מההאשמות העולות נגדו.

במהלך החקירה ג'קסון נשאל שאלות על ג'ורדי צ'נדלר, הילד שעם הוריו הגיע להסדר כספי מחוץ לכותלי המשפט, לאחר שאלו, האשימו אותו בביצוע מעשים מגונים בבנם. "אני לא הומו", אומר מייקל לעיני המצלמה, "ואני לא מחמצן את העור שלי", מכחיש מייקל את הטענות המובאות לו בצורת מסמכים מראיונות שנערכו איתו בעבר.

הקלטת שצולמה במרץ 96, שלוש שנים אחרי שג'קסון הואשם בהתעללות בילד ג'ורדי, אז בן 13, אורכת כשלוש שעות, ובמהלכה מקריא ג'קסון מהצהרה כתובה. בין היתר נכתב שם: "ישו אמר לאהוב ילדים ולהיות כמו ילדים - להיות צעיר ותמים ולהיות טהור ומכובד. הוא תמיד הקיף עצמו בילדים, על האמונה הזאת גדלתי, להיות כזה, לחקות את זה". בקטעים אחרים בקלטת מייקל מסתיר את פניו, מפהק במופגן, מחייך לשמע שאלות ומביע עצבנות, מבוכה וגיחוך, כלפי כל הסיטואציה.

תשע שנים אחרי צילום הקלטת מייקל עמד שוב למשפט בדבר התעללות בילד בן ה-13 חולה הסרטן, גאווין ארביזו ובילדים נוספים בהם גם מקולי קלקין, משפט ממנו הוא יצא זכאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully