וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדינוזאורים ניצחו את הרובוטריקים

6.7.2009 / 11:29

"עידן הקרח 3" פתח את סוף השבוע של יום העצמאות האמריקאי ונלחם היטב ברובוטריקים והשקרניקים שהכניסו סכום נאה למדי גם בלי המקום הראשון

סוף השבוע הארוך של יום העצמאות האמריקאי הו הסיבה לנתונים הגבוהים של שוברי הקופות של סוף השבוע. במקום הראשון, עם 42.5 מיליון דולא נמצא "עידן הקרח 3" בתלת מימד, שמאז יום רביעי בו עלה גרף 67.5 מיליון דולר בארצות הברית ובקנדה לבד. לעומת "עידן הקרח 2" הנתונים מעודדים קצת פחות שכן בחמישה ימים גרף הסרט את מה שקודמו בסדרה גרף ב-3. עם זאת, ההסבר ההגיוני לכך הוא מחירי הכרטיסים היקרים יותר בשל העובדה שמדובר בסרט בתלת מימד.

במקום השני בטבלה, "הרובוטריקים" עם ירידה של 61 אחוזים בהכנסות וסך של 293.5 מיליון דולר אחרי 12 ימים על המסך, מה שממצב את מייקל ביי הבמאי, במקום ה-30 המכובד של שוברי קופות בארצות הברית, כשהוא דוחק את "החוש השישי" של מ. נייט שאמאלאן.

במקום השלישי נמצאת דרמת הגנגסטרים "אוייבי הציבור" עם 26.2 מיליון דולר מוערכים ו-41 מיליון מאז יום רביעי, אז עלה הסרט. הסרט בכיכובם של כריסטיאן בייל וג'וני דפ, הוא בין היחידים בקיץ שפונים לקהל של מבוגרים, מה שעזר לו להתמקם במקום הזה.

שני סרטים נוספים לקהל המבוגר במקום הרביעי והחמישי. "ההצעה" עם סנדרה בולוק ו"בדרך לחתונה עוצרים בוגאס". שני הסרטים גרפו השבוע בהתאמה, 12.8 מיליון דולר ו-10.4 מיליון דולר, כשהאחרון, עבר את סף 200 המיליון בסך ההכנסות.

סרט האנימציה בתלת מימד של פיקסאר, "למעלה"ממוקם במספר 6 עם הכנסות של 264.9 מיליון דולר, מה שבסך הכל ממקם אותו כסרט האנימציה השני בהכנסותיו של פיקסאר אחרי "מוצאים את נמו" מ-2003.

"שומרת אחותי" בכיכובה של קמרון דיאז, נמצא במקום השביעי עם 5.3 מיליון דולר. "The Taking of Pelham 1 2 3" מיד אחרי עם 2.5 מיליון דולר במקום השמיני. אחריו "Year One" בכיכובם של מייקל סרה וג'ק בלאק במקום התשיעי ואת הרשימה סוגר "לילה מוטרף במוזיאון 2" עם 2.1 מיליון דולר וסך הכנסות של 168 מיליון דולר עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully