וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ירושלים מעניק

עינב שיף

8.7.2009 / 10:46

עשרה סרטים יתמודדו על המענקים במסגרת פרויקט "כולה שפה" ביוזמת קרן גשר, פסטיבל ירושלים ופסטיבל "Other Side"

עשרה סרטים העוסקים בשפה ותקשורת בחברה הערבית בישראל יתמודדו על מענקי פיתוח במסגרת פרויקט "כולה שפה" מטעם קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, פסטיבל “Other Israel" בניו יורק ופסטיבל הקולנוע בירושלים.

הסרטים הם " מכונת כתיבה משפחתית" של חנה זליס, "איך אומרים במבה בערבית?" של יהלי גת, " כשוופיע הופיעה" של מיכה ליבנה, "חומוס" של יעקב איברהים, "ויקטורי חנה" של ישראלה שאער עודד, "שפת אם" של שרית חיימאן, "ירושלים 3019" של שאדי סרור, "שכנות" של ג'וני ערביד, "אמאל שתיקה" של מירב חטב, "האולר" של איילת ברגור ו"ערבאני" של עדי עדואן. בנוסף, שלושה יוצרים יזכו במענקי הפקה לסרטיהם הקיימים. היוצרים הם פיראס חורי וסרטו "סופיר", רוקיה סבאח "על הדרמה שביל עפר" ויוסף אבו מדיעם ויקי אילון, על סרטם התיעודי " ז'ירה".

"העיסוק בתרבות ובזהות ערבית בישראל ובקונפליקטים הנלווים לה, כמעט ואינם באים לידי ביטוי ביצירה הקולנועית והטלוויזיונית הישראלית", מסרה זיו נווה, מנכ"לית קרן גשר לקולנוע רב תרבותי. "אנו מבקשים באמצעות פרויקט ייחודי זה לעודד יוצרי קולנוע ישראלים, יהודים וערבים, להביא אל המסך יצירות המאפשרות הצצה לשפתה, לזהותה ולתרבותה של קבוצת המיעוט הגדולה ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully