וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה ללהקת בת שבע

עינב שיף

8.7.2009 / 13:28

דינה אלדור, העובדת עם הלהקה ב-17 השנים האחרונות לצד מנכ"לות משותפת של חברת מולטי מדיה, היא הזוכה בתפקיד הנחשק בעולם המחול הישראלי

דינה אלדור היא המנכ"לית החדשה של להקת המחול בת שבע, כך הודיעו היום (ד'), הועד המנהל של הלהקה, בראשות ד"ר הדסה שני והמועצה הציבורית בראשות רוני קליימן. אלדור תחליף את נעמי פורטיס בלוך, שהודיעה על פרישתה לאחר 11 שנים בתפקיד, עקב מיצוי ורצון להעביר את הניהול ל"ידיים רעננות יותר", כפי שמסרה אז בלוך.

אלדור (52) עובדת עם הלהקה מזה 17 שנים, בעיקר בתחום פיתוח סיורי הלהקה ברחבי העולם. בנוסף, שימשה אלדור בין השנים 2004-1986 כמנכ"לית שותפה של קבוצת מולטי מדיה, לצד אבי יפרח. הקבוצה היא אחת מפעילות התרבות הגדולות בישראל, האחראית למספר הפקות ענק בישראל, ביניהן פסטיבל ישראל ופסטיבל עכו בין השנים 1991-1985.

"אני מודה לנעמי פורטיס על כמעט שני עשורים של קולגיאליות חמה ופורה, לוועד המנהל ולאוהד נהרין על האמון ועל הזכות לתרום לאחת מלהקות המחול הנפלאות בעולם", מסרה אלדור עם מינויה לתפקיד. "מי ייתן ונמשיך להרבות יופי".

"אני מאד שמח על המינוי הזה", אמר לוואלה! תרבות אוהד נהרין. "תמכתי והמלצתי על דינה. יש לה גם ידע, גם ניסיון עצום וגם אהבה גדולה למה שאנחנו עושים"

"אני שמחה להעביר את שרביט הניהול לדינה, איתה יש לי היכרות ארוכה ופוריה", מסרה המנכ"לית היוצאת, פורטיס בלוך. "אני בטוחה שהלהקה בניהולה ובניהולו האמנותי של אוהד נהרין תמשיך לשגשג ולהוביל בתחומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully