וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: יובל מסנר - "שיר הנמר הקליל"

עינב שיף

9.7.2009 / 7:07

היוצר הוותיק עובד על אלבום חדש לאחר שנים מאחורי הקלעים ומדבר עם וואלה! תרבות על הרצון לשיר ועל הסיכויים הקלושים לאיחוד של להקות טאטו ובלאגן, בהן היה חבר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ארז מירנץ, מילות השיר: דוד אבידן, זמרת אורחת: ליאת שמאי)

יובל מסנר, הצ'לן, המעבד והמפיק המוזיקלי הוותיק והמוכר מלהקות טאטו ובלאגן, שעבד גם עם כרמלה גרוס ואגנר ועם ערן צור עצמו, מכין את עצמו לשלב הבא – קריירת סולו. "אני עוד לא יודע אם זה יהיה באמת אלבום שרק שמי עליו", הוא אומר לוואלה! תרבות, "כי זה לא מה שבאמת חשוב לי. אפילו השם רביעיית מסנר הספיק לי בזמנו"

אבל כן התגעגעת לשיר, כמו בימים של "בדידותי" של טאטו.

"אני קצת השתניתי מהבחינה הזו, ולכן אני עושה את ההופעה הנוכחית שבה אני שר יותר. אני נהנה מזה בזמן האחרון, מלשיר את השירים. אבל אני כן נהנה לעבוד בשיתוף פעולה עם עוד זמרים, כמו ליאת שמאי שמופיעה איתי ושרה חלק מהשירים"

המופעים שלך הם אקוסטיים באופיים, יש מחשבות על מעבר ללהקה?

"אם ייצא דיסק, אשמח לעשות הרכב שינגן את הדברים כמו שהם מבוצעים בדיסק. אבל האלבום כרגע נמצא ברמת הסקיצות, שאחריהן אני צריך לנסות לעניין את מי שצריך בשביל תקציב, כך אני לא יודע מתי הוא ייצא".

מסנר יופיע הערב (ה') באוזן בר בתל אביב עם דן תורן, שם יבצעו לראשונה שירים של להקת בלאגן, בה היה חבר מסנר בתחילת שנות ה- 90. האם יש סיכוי לאיחוד יחד עם דנה ברגר? "איחוד של בלאגן רחוק אפילו עוד יותר מאיחוד של טאטו", חורץ מסנר. "בטאטו, אפשר לומר שעבור סכום כסף הגון לכל אחד מאיתנו, יש על מה לדבר. בבלאגן אין אפילו את הרצון"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עד כדי כך?

"בבלאגן כל אחד מהאנשים תפס כיוון אחר, ככה זה. אבל ממילא אני לא כל כך בעד גל האיחודים הזה, בדרך כלל עושים את זה בשביל הכסף ובשביל זה – אולי עדיף לא לעשות את זה מהבחינה הזאת, כי אם אתה לא מביא חומרים חדשים, אז מה הטעם? עכשיו אני מופיע עם דן וליאת, וזה עדיף מלשחזר להקה שלמה, עם הדינמיקות שלה, מה שבטח לא דחוף לי".

יובל מסנר יופיע הערב עם ליאת שמאי ודן תורן באוזן בר בתל אביב, בשעה 20:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully