וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו אוהבים את הארקטיק מאנקיז גם כשהם בינוניים

אלון עוזיאל

9.7.2009 / 14:28

ילדים, עכשיו כשאתם חופשיים מבית הספר, הגיע הזמן שתקחו שיעורים פרטיים אצל אלון עוזיאל בעובדת החיים. התשלום לפי שעה

Eddie And Keith Are Listening To... / Atlantis (דקה 00:00)

בין טרליון ההרכבים והפרוייקטים של סולן ארט ברוט, יושב לו בצד וכמעט ללא חשיפה הצמד "אדי וקית' מקשיבים ל..." שפועל במייספייס בלבד ומרכיב את ארגוס וחברו הטוב ביותר קית' TOTP. בלי שום יומרה ולעיתים רחוקות למדי, נפגשים השניים בסלון ומקליטים ישר ללפטופ איזשהו קאבר של שיר שהם שמעו לאחרונה. בגלל האופי דל האמצעים של ההקלטות קשה להגיד שגרסאות הכיסוי הללו יתקבלו בחיבוק אצל מעריצי האומנים המכוסים, אך בשבילנו - אלו שמלקקים בשמחה כל פיסת אדמה שארגוס דורך עליה - מדובר ברגעים קסומים ונדירים. לא פחות. השבוע, תחת הכותרת "היי היפיז, רצחנו את השיר שלכם" השניים הקליטו את "Atlantis" של דונבון והתגובה היחידה שלי היא "יאללה, צאו עם נשק מטאפורי לרחוב ורססו עוד כמה קלאסיקות". זה יעשה להן רק טוב.

Mazzy Star / Blue Flower (דקה 05:18)

לפני כמה ימים היה מיני ראיון ב"רולינג סטון" עם הופ סנדובל, אחת הזמרות הכי מוצלחות שאי פעם דרכו בעולם הזה. סנדובל ידועה בעיקר בתור הסולנית של ההרכב המיתולוגי מאזי סטאר וב-2001 הוכיחה שהיא יכולה גם לבד, כשהוציאה את האלבום המושלם "Bavarian Fruit Bread" תחת Hope Sandoval & The Warm Inventions (ביחד עם קולם אוסיסוג ממיי בלאדי ולנטיין). מאז לא ממש שמענו ממנה ועכשיו, בראיון, סנדובל מספרת שבקרוב יגיע אלבום המשך לאותו "Bavarian Fruit Bread" ושאפילו עם מאזי סטאר היא כמעט וסיימה להקליט אלבום נוסף.

הידיעות האלו הוציאו ממני כל כך הרבה אמוציות, שזה היה ברור שהשבוע, בפינה "מה שהמבוגרים אוהבים" אשחיל פנימה את מאזי סטאר - להקה שבזמן אמת (הכולל שיתופי פעולה) לקחה את השוגייז של מיי בלאדי ואלנטיין והפכה אותו לנגיש בהרבה (יש אנשים קשוחים שיגידו "נגיש מדי"). "Blue Flower" נמצא על "She Hangs Brightly", אלבום הבכורה של מאזי סטאר מ-1990, ובשמיעה אחת אפשר להבין למה הופ סנדובל היתה התאהבות האינדי הראשונה שלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Beck / Femme Fatal (דקה 08:47)

עוד שבוע, עוד שיר שאמור להיות על אלבום הבננה המחודש של בק. אין מה להרחיב - הרי הבנתם את הרעיון. בק מלך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Girls / Solitude (דקה 11:07)

יותר מדי להקות לא הבינו שקיץ בחוץ, שצריך לשיר על ביצ'ס אנד הוז ולהשאיר את האווירה הסגרירית לימים אחרים. זה ממש מקשה על הילדים להיכנס לרוח החופש הגדול, אך מצד שני, כשמדובר בשירים כל כך מדהימים, אולי עדיף להיכנס לדכאון, להדליק את המזגן ולדמיין שיורד בחוץ גשם.

Arctic Monkeys / Crying Lightning (דקה 14:38)

סינגל חדש של הארקטיק מאנקיז תמיד יהיה השיר האהוב ביותר על הילדים בשבוע שבו הוא יוצא, ובכל זאת - על אף האיכויות הרבות של "Crying Lightning", אין בו רבע מהאנרגיה שקיבלנו ב-"Teddy Picker" או ב-"I Bet You Look Good on the Dancefloor". טוב נו, אולי ככה נשמעים קופים אחרי גיל העשרה. אנחנו ניקח בשמחה את מה שהם יתנו לנו גם ככה.

Little Girls / Pigeon Lady (דקה 18:24)

שני שירים אחורה שמענו את גירלס ועכשיו אנחנו עם ליטל גירלס. מה ההבדל אתם שואלים? אז ככה: ילדות קטנות הן כועסות יותר, רועשות יותר, מלטפות פחות ולא פנויות לפשרות או לחיבה. האמת, זה לא רק ילדות קטנות - ככה זה גם ילדים קטנים. תהרגו אותי מה מייקל מצא בהם.

Times New Viking / No Time, No Hope (דקה 19:53)

האלבום החדש של טיימס ניו וייקינג יגיע בספטמבר וייקרא "Born Again Revisited". בינתיים קיבלנו את הסינגל הנ"ל שלא מנסה אפילו להסתיר את חוסר האופטימיות תחת מסכי הרעש של הלהקה - "אין זמן, אין תקווה". לכו תתווכחו עם זה.

Bondage Fairies / Why I Didn't Like August 93 (דקה 22:43)

"Cheap Italian Wine", האלבום של Bondage Fairies יצא כבר לפני כחודשיים אבל איכשהו פספסתי אותו ולא רציתי שחוסר תשומת הלב הרגעי שלי ימנע מכם את הריליס המבריק הזה, שמשלב Pאנק עם 8 ביט בכיף. השיר הנ"ל הוא יחסית רגוע ואפילו מכיל טקסט גנוב מ-Her Space Holiday ואני חייב להודות - לגנוב אולי זה רע, אבל כשחומסים אמן שולי ואיכותי כל כך, המניות של הגנב עולות פלאים.

Air / Do The Joy (דקה 24:42)

סינגל חדש של אייר הוא לא משהו שגורם לילדים לקפוץ משמחה בדרך כלל, אבל החזרה של הצמד הצרפתי לתקופה של Moon Safari בקטע החדש היא כל כך בולטת שחייבים להתרגש.

פפראצי אייר - ניקולא גודין וז'אן בנואה דנקל. יוני טובלי
טוחנים. אייר/יוני טובלי

Cold Cave / Life Magazine (דקה 27:35)

ככה נשמע סינת-פופ עדכני, אפל ומודע לעצמו. הילדים מריעים.

Dizzee Rascal feat. Chrome / Holiday (דקה 30:26)

דיזי רסקל לומד מהצלחות העבר ושוב מפקיד את ההפקה בידיו של קאלווין האריס. התוצאה שמחה ואוורירית עד כדי כך, שהופעת האורח של Chrome בפזמון לא מבטלת את ההנאה. עכשיו כל מה שנשאר זה לצאת לחופש, לנפוש ליד הבריכה ולשמוע את השיר הזה בריפיט.

Yeah Yeah Yeahs / Heads Will Roll - Passion Pit Remix (דקה 33:56)

הרמיקס של פשיון פיט לכן כן כנים הוא טריקי. מצד אחד, הלהקה החמה ביותר של הרגע לקחה את אחד מהשירים הטובים ביותר של השנה לסיבוב באולפן; מצד שני, התוצר הוא שעמומון טוטאלי ובנאלי, שמבייש את פשיון פיט ומסיר את ההילה מהשיר המקורי. זו בעיה, ובגלל זה ממש רציתי להתעלם מהרמיקס ולשכוח מקיומי, אך בכל זאת, משהו כל הזמן לחש לי בתוך הראשון "פשיון פיט והכן כן כנים! ביחד!" אז החלטתי לתת לכם, הילדים, להחליט לבד אם הקטע הזה ראוי או לא. מקסימום, תפסיקו אותו באמצע. אין אחריו כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully