וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה טויה ג'קסון: "מייקל נרצח בגלל כספו"

עינב שיף

12.7.2009 / 10:18

האחות התראיינה ל- News of The World ושפכה את כל אשר על ליבה: הכסף האבוד, ההופעות שלא רצה והאנשים שחפצו במותו

לה טויה ג'קסון, אחותו של מייקל המנוח, טוענת כי אחיה נרצח. "אני לא חושבת כי רק אדם אחד היה מעורב ברצח", היא אומרת למגזין News of The World. "זו הייתה קונספירציה כדי להשיג את הכסף שלו. אני יודעת מי עשה את זה ואני לא אנוח עד שאתפוס אותם".

"מייקל היה שווה יותר ממיליארד דולר בנכסים של הוצאה לאור", אומרת ג'קסון, "ומישהו הרג אותו בגלל זה. הוא היה שווה יותר במותו מאשר בחייו". ג'קסון טוענת כי אחיה הואבס בכמויות של סמים בכדי שיוכלו לשלוט בו, הורחק ממשפחתו על ידי מניפולטורים שמנעו מהם לבקרו, נאלץ לעבוד עד כדי התשה על סדרת המופעים בהם לא רצה וכי נשדד ממנו רכוש בשווי 2 מיליון דולר לאחר שמת.

ג'קסון היא זו שנבחרה לחתום על תעודת המוות של אחיה, ומתוקף כך ביקשה בשם המשפחה את הנתיחה השניה. לטענתה, הדיווחים על הימצאות החומר מתאדון בגופו של מייקל אינם נכונים. כמו כן, לטענתה מייקל נהג לשמור כסף מזומן בבתיו השונים וכי לאחר מותו לא נמצאו בבית מזומנים או תכשיטים. על פי אחותו, ג'קסון לא רצה להופיע 50 פעמים, אלא 10 בלבד. "אפילו פאריס, בתו, אמרה 'הם מעבידים את אבא קשה מדי' ", סיפרה לה טויה. בנוסף, טוענת האחות, שכל צוות העובדים של ג'קסון פוטר ללא ידיעת המשפחה שעות לאחר מותו.

עם זאת, ג'קסון טוענת שלפחות דבר אחד טוב יצא מהתקרית המצערת. "זה איחד את המשפחה", היא אומרת. "אנחנו כואבים וסובלים מאובדנו של מייקל, אבל אנחנו נחושים להגיע לשורש העניין של מה שקרה לו. הוא נלקח מאיתנו מוקדם מדי. מייקל לא היה חייב למות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully