וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדומים - כרוניקה של מאבק" להקרנות בסינמטקים

עינב שיף

12.7.2009 / 11:03

הדוקו שזכה בפרסים בפסטיבל "קולנוע דרום" 2008 ועוקב אחרי המאבק בהריסת אולם הכדורסל של הפועל תל אביב יזכה סוף סוף להקרנות מסודרות

הסרט "אדומים – כרוניקה של מאבק", העוסק במאבקם של אוהדי הפועל תל אביב נגד הריסת אולם אוסישקין יוצא להקרנות בסינמטקים ברחבי הארץ. תחילה, יוקרן סרטם של אסף בן דוד ומורן וייספיש ב-25 ביולי בסינמטק תל אביב, ולאחר מכן ינדוד לחיפה, ירושלים, הרצליה וסינמטקים נוספים. כמו כן, מספר בן דוד כי הסרט יוקרן במספר פסטיבלים ברחבי העולם, וזאת למרות שנעשה ללא תמיכתן של קרנות הקולנוע השונות, מסיבות בירוקרטיות.

"למרות שהסרט הוקרן וזכה בפרסי העריכה והדוקו בפסטיבל קולנוע דרום וכן הוקרן בדוקאביב, לא זכינו לקבל תמיכה", מספר בן דוד. "זה דבר שמקשה עלינו מאד בתחום ההפקה ועם זאת – הצלחנו לגרום לו לצאת לסינמטקים ואנחנו מאד מרוצים מכך".

הסרט מתאר את חייהם של נתי וארז, אב ובנו אוהדי הפועל מילדות היוצאים להיאבק על האולם הביתי המיתולוגי של קבוצת הכדורסל. עם הזמן הפך הסרט לקאלט בקרב אוהדי הקבוצה, למרות שבתחילה הובעה ביקורת על הסרט, כפי שמספר בן דוד. "הייתה שם ביקורת שהסרט לא מספיק קיצוני. בדיעבד התברר שהסרט תפס מקום של זיכרון בשבילם ומשהו שהם מאד מכבדים".

לחולדאי כבר הראיתם את זה?

"לא הבאנו לו דיסק, חשבנו שזו תהיה התגרות מצידנו. שמעתי שהיו אוהדים שהעבירו לו את הסרט, יהיה מעניין לשאול אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully