וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ברמן מדריך

עינב שיף

14.7.2009 / 8:00

אקו"ם תקיים מחר סדנה לאמנים אשר הצטרפו רק השנה לאגודה לשמירת זכויות יוצרים בישראל. בתפקיד המורה: אריק ברמן

באופן משעשע, לא מעט מהמוזיקאים המוכרים והמעניינים ביותר השנה לא היו חברים באקו"ם, האגודה לשמירת זכויות יוצרים בישראל. בין המצטרפים השנה למשל, ניתן למצוא יוצרים וותיקים כמו יוזלס ID, ויאיר זיו. מחר, ה- 15 ביולי, תקיים אקו"ם סדנה למצטרפים, ביניהם שמות מפתיעים כמו אורי מרק, הפיל הכחול, שרי גבעתי, זוהר וגנר ועוד, אשר היו מוכרים בתרבות הישראלית עד כה, אולם לא הצטרפו לאקו"ם כיוון שלא היו בעלי יצירות עליהם רצו להגן.

"האירוע הזה חשוב בשני מישורים", מסביר יוריק בן דוד, מנכ"ל אקו"ם שמדווח על כ- 400 יוצרים המצטרפים מדי שנה לאגודה. "לשם החגיגה, זה לא מובן מאליו שכל כך הרבה יוצרים מצטרפים מדי שנה לאקו"ם ויש לטעמי מקום לחגוג את כמות הכישרון הזו. במישור השני, חשוב לנו לתת ליוצר בתחילת דרכו מעט 'צידה לדרך' בכל הקשור לזכויותיו כיוצר. כוונתנו להפוך אירוע זה החל משנה זו, למסורת חגיגית לכבודם של היוצרים."

האמן שנבחר להדריך את האמנים הצעירים יותר והצעירים פחות הוא אריק ברמן, בעצמו לא יוצר וותיק כל כך, שיענה על שאלות, יסביר על תהליך העבודה ויקנח במספר ביצועים משיריו. האירוע יתקיים במועדון "שבלול" בנמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully