וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'קסון: "מייקל לא היה מוכן ל-50 הופעות"

עינב שיף

14.7.2009 / 9:44

אביו של מלך הפופ התראיין לרגל יום פתיחת סיבוב הקאמבק המיוחל ואמר כי המאמץ היה גדול מדי עבור בנו. התביעה המשפטית בדרך?

מייקל לא היה מוכן להופיע 50 פעמים", כך אמר אמש (ב') ג'ו ג'קסון, אביו של מייקל בראיון לרגל תאריך פתיחת סיבוב הקאמבק המיוחל של מלך הפופ. ג'קסון אמר לחדשות ABC שבנו אמר לו כי הסכים להופיע 10 פעמים בלבד, אך חברת AEG הזמינה יותר הופעות כדי להגיע לסך של 50 הופעות עד 2010. "הייתי מודאג מבריאותו, בגלל כל ההופעות שאני רואה, אין אמן שיוכל לעשות כמות שכזו באופן רצוף", אמר ג'קסון. "ידעתי שמייקל לא יוכל לעשות את כל זה מבלי מנוחה כלשהי".

במקביל, שחרר רנדי פיליפס, מנכ"ל חברת AEG הצהרה בה אמר כי מלכתחילה, מספר ההופעות שסוכם היה 51, אך ג'קסון הסכים ליותר. פיליפס מספר כי נועץ ביועצו ודוברו של ג'קסון, ד"ר ת'ומה ת'ומה, שהשיב לו כי ג'קסון יוכל להופיע בשל רצונו לשבור שיאים.

לצד טענות אחותו של ג'קסון, לה טויה, כי אחיה נרצח, נראה כי הצדדים מכינים את הקרקע לקראת מאבק משפטי, עם היוודע נסיבות המוות של ג'קסון. חוקר מקרי המוות של LA אומר לשחרר את תוצאות נתיחת גופת ג'קסון בקרוב, לאחר מכן תוכל המשטרה המקומית להמשיך בחקירת מותו של מלך הפופ.

גם אם החקירה לא תסתיים באישומים פליליים, סביר להניח שמשפחת ג'קסון תפנה אצבע מאשימה לכיוון כלשהו, ייתכן שגם לחברת AEG, שבינתיים ממשיכה לעמוד על הרגליים למרות התחזיות השחורות הנוגעות לביטול סדרת המופעים. זאת כיוון שטרם התקבלו דיווחים על החזרה מאסיבית של כרטיסים שנמכרו למופעים. כמו כן, ייתכן שהחברה ממשיכה להחזיק מעמד בעקבות קיומה של הלווייתו של ג'קסון באתר כמו הסטייפלס סנטר, בבעלות AEG, מכירת זכויות השידור ושמועות על מופע מחווה ביום הולדתו של מלך הפופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully