וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרושתו של ג'קסון לא תילחם על ילדיה

עינב שיף

14.7.2009 / 22:30

סוכנויות הידיעות מפרסמות הערב כי דבי רואו הגיעה להסדר עם משפחת ג'קסון וכי לא תבקש משמורת מבית המשפט על פרינס מייקל ה- 1 ופאריס

דיווחים בארצות הברית מצביעים כי דבי רואו, גרושתו השנייה של מייקל ג'קסון הגיעה להסדר עם משפחתו והיא תוותר על בקשתה למשמורת על שני ילדיה. סטייסי בראון, מקורבת למשפחת ג'קסון, צוטטה בחדשות ABC כאומרת שרואו, אימן של פרינס מייקל ופאריס, תקבל במסגרת ההסדר יותר משלושה מיליון דולרים בתמורה להשארת הילדים אצל סבתם, קת'רין ג'קסון.

"בן משפחה אחד אמר שלושה מיליון דולרים, אחר אמר חמישה מיליון, הניחוש שלי הוא שזה איפה שהוא באמצע", צוטטה בראון. בדיווח אחר בניו יורק פוסט, נאמר כי רואו הגיעה להסדר בגובה ארבעה מיליון דולר עם משפחת ג'קסון.

בינתיים, נדחה הדיון בבית המשפט שנקבע ל- 20 ביולי בנושא. זאת, לבקשת הצדדים שרצו להמשיך להדיין ביניהם, לפני שבית המשפט מתערב. כרגע, 3 ילדיו של ג'קסון נמצאים בחסות סבתם, בהוראת בית המשפט מה- 29 ביוני, על פי צוואתו האחרונה הידועה של ג'קסון משנת 2002. לאחר מכן פורסם כי רואו תילחם על המשמורת של ילדיה, אולם ההסדר ככל הנראה מוריד מאבק זה מהפרק, תמורת פיצויים וזכויות ביקור של הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully