וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עופר ניסים מחרבן על כולנו"

עינב שיף

15.7.2009 / 14:59

הדובר הוא הדי ג'יי והקולגה ללייבל פיטר ראופר, שזועם על רמיקס לא מוזמן שהכין ניסים לוויטני יוסטון. "האגו שלו לא בשליטה". ניסים בתגובה: "ראופר אמן גדול"

שערוריה חדשה בכיכובו של הדי ג'יי הישראלי עופר ניסים. אתר “The Starceleb" פירסם אמש ריב בינו לדי ג'יי סטאר אחר, פטר ראופר. מתברר, כי ראופר טוען שעופר הפיק רמיקס לא חוקי לשיר החדש של וויטני יוסטון בעזרת א-קפלה גנובה, בעוד שהזכויות לרמיקס הרשמי נמצאות אצלו. ראופר טוען שעופר הדליף רמיקס לגרסה זו משלו, כדי שהשיר יגיע ראשון למועדונים ויהפוך ללהיט מהר יותר.

לכן, בדף הפייסבוק שלו כותב ראופר כי "עופר ניסים הוא חרא חסר הכרת תודה. נשבר לי מהגישה הבלתי נגמרת שלו, מספיק זה מספיק.". לאחר מכן, פרסם ראופר הודעה בתגובה להודעה של ינון יהל, שותף להפקה של ניסים, ושם והוא אומר "זה בעיקר חסר כבוד עבורך (הכוונה ליהל – ע.ש), לעשות רמיקס עם גרסה גנובה וללכת נגד השיווק והקידום של סוני וללכת נגד כל הרמיקסרים של השיר. כל זה בגלל שהוא לא יכול לשאת שהוא לא נבחר להיות בין הרמיקסרים הרשמיים. זה מאד מאכזב ופשוט מגעיל איך שניסים מחרבן על כולנו כאן ובעיקר את היד שמאכילה אותו במשך חמש השנים האחרונות.

ראופר טוען כי אחת הסיבות שחברת Star 69, בה חתום ניסים, מעולם לא שחררו את אוספי הדי ג'יי סט שלו היא כי הרמיקסים שנכללו בה כוללים גרסאות לא חוקיות ולא מוזמנות לשירים של מדונה, מייקל ג'קסון וג'ניפר לופז. "האגו שלו לא בשליטה", כותב ראופר. "הוא חושב שהוא יותר גדול אפילו ממנה. חבל שמדונה אפילו לא יודעת מי הוא".

אבי אנקורי, מנהלו של ניסים מסר בתגובה: "עולם המוזיקה נרגש לקראת השקת הסינגל החדש של וויטני יוסטון. פיטר ראופר הוא אמן גדול המהווה השראה למוחות מוזיקליים גדולים ברחבי העולם. כמו בכל יצירה של עופר נסים נעשית עבודת שטח מקיפה ומקדימה להשגת האישורים הנדרשים , הקשר עם סוני מיוזיק המיוצגת ע"י האש גורלי לצורך העניין, הינו רציף ולאורך שנים ארוכות זה מכבר, שתוף הפעולה כלל הפקת רמיקס לשיר 'Candy Man' של הזמרת כריסטינה אגילרה והפקות נוספות של הזמרת דברה קוקס".

עופר נסים מברך על כל יוזמה להעצמת היצירה המוזיקלית שכן לדעתו המוזיקה היא הדבר שמחבר אנשים באופן הכי חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully