וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

16.7.2009 / 3:11

הארי פוטר חוזר לאקרנים, סרט חמישי בסדרת "המסור" ואנשים שאוהבים את חג האהבה. אלו הסרטים החדשים שעולים היום על המסך הגדול

הארי פוטר והנסיך חצוי הדם

וולדרמוט משבש את סדר החיים עם פגיעה והרס בעולם המוגלגים, הקוסמות וגם בית הספר הוגוורסת'. פרופסור דאמבלדור מנסה להכין את הארי לקראת הקרב הצפוי לו בעזרת פרופסור לשיקויים לשעבר. במאי: דיוויד ייטס, שחקנים: דניאל רדקליף, אמה ווטסון, הלנה בונהם קרטר, רובי קולטריין (124 דקות)

המסור 5

בסרט החמישי בסדרה סרטי האימה, הופמן הוא האדם האחרון שיכול להמשיך במשחקי המסור. אך כשסודו עומד בפני סכנת התגלות, עליו לצאת למצוד נוסף כדי לסגור את כל הקצוות הפתוחים. במאי: דיוויד האקל, שחקנים: טובין בל, סקוט פטרסון, בטסי ראסל, קוסטס מנדילור (92 דקות)

טוקיו סונטה

סיפורה של משפחה יפנית טיפוסית, שנראית מצוין מבחוץ אך מתפוררת מבפנים - האב מאבד את עבודתו ומסתיר זאת ממשפחתו, בן שרוצה לעזוב את הקולג' ולהתגייס לצבא, אחיו שלוקח שיעורי פסנתר מבלי שהוריו יידעו ואם מתוסכלת שלא יודעת איך לשמור את משפחתה מאוחדת. האם המשפחה הזו תוכל לעשות חושבים עם עצמה? יכול להיות שאירוע בלתי צפוי יגרום להם לפחות לחשוב על זה. במאי: קיושי קורוסאווה, שחקנים: טארויוקי קגאווה, קיוקו קויזומי ( 120 דקות)

שונאת את חג האהבה

בעלת חנות פרחים שמעדיפה לחיות לבד, שוקלת את סדר העדיפויות שלה מחדש עם היכנסו של מסעדן חביב ושרמנטי לחייה. המסעדן הוא אחלה גבר, אבל האם היא תצליח להפוך את המגרעות שלו ליתרונות? והאם היא תוכל לקבל את העובדה שקרייג באמת ובתמים אוהב את חג יום האהבה? במאית: ניה וארדלוס (שחקנים: ניה וארדלוס, ג'ון קורבט, מייק סטאר, רייצ'ל דראץ' (98 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully