וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע הברזילאי חוזר

עינב שיף

16.7.2009 / 15:24

לא רק כדורגל, סמבה וקפה - הקולנוע הברזילאי יחגוג בישראל במהלך חודש אוגוסט עם דגש על סרטים בנושא מוזיקה

פסטיבל הקולנוע הברזילאי התשיעי ייפתח ב- 2 באוגוסט הקרוב. הפסטיבל, בניהולו האמנותי של שלמה עזריה, יציג מגוון סרטים ברזילאים שהופקו בין השנים 2009-2007 במגוון ז'אנרים. השנה, יוקדש הפסטיבל למוזיקה ושירה ברזילאית. את הפסטיבל יפתח "אולם הריקודים" של לאיז בודנצקי, העוקב אחרי ערב אחד באולם ריקודים מסורתי של העיר סאן-פאולו. השחקן המככב בסרט, פאולו ויליינה, יהיה אורח הפסטיבל.

סך הכל יוקרנו 13 סרטים עלילתיים ודוקמנטריים מארץ הקפה, ביניהם "המילה הקסומה", המתעד את תולדות המוזיקה הברזילאית באמצעות ראיונות וקטעי ארכיון, "לוקי-ארנלדו בפטיסטה" של פאולו הנריק פונטנלה, העוקב אחרי המוזיקאי ארנלדו בפטיסטה מלהקת הפסיכדליה המוערכת אוס מוטנטס (שבין מעריציה היה קורט קוביין וששירה "בייבי" כוסה על ידי שרון רוטר), כולל ראיונות עם שון לנון, ג'ילברטו ג'יל ועוד, "הבית של טום" שיצרה אנה ז'ובים, אלמנתו של המוזיקאי האגדי אנטוניו קרלוס ז'ובים. כמו כן יוקרן "פרמננט פאן סינמה", העוקב אחר סיפורו של המשורר הברזילאי וואלי סלומאו.

כמו כן, יתקיימו השנה שלוש תחרויות במסגרת הפסטיבל, בשני מסלולים – העלילתי והדוקומנטרי, כמו גם פרס חביב הקהל אשר ייבחר על ידי הצופים. מהפקת הפסטיבל נמסר כי כל הסרטים בעלי כתוביות לאנגלית וחלק נכבד מהם מכיל גם כתוביות תרגום לעברית. בין האורחים השנה בפסטיבל נמצאים פדרו בוצ'ר, עיתונאי ומבקר קולנוע נחשב אשר ישמש כראש ועדת השופטים בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully