וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון מדונה: מספר ההרוגים עלה ל-2

עינב שיף

17.7.2009 / 12:02

עובד בריטי בן 32 מת הלילה בבית החולים באסון קריסת הבמה של הזמרת בצרפת

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

אדם נוסף בהפקה של מדונה מת במהלך הלילה (ו'), בעקבות קריסת הבמה עליה אמורה הייתה מדונה אמורה להופיע במארסיי שבצרפת. סוכנויות הידיעות מדווחות כי מדובר בעובד בריטי בן 32, אשר הובהל אמש לבית החולים במצב הקשה, אולם הרופאים שנאבקו על חייו לא הצליחו להצילו. עם התברר המצב בזירת האסון נודע כי עובד אחד, צרפתי בן 53 מת במקום.

בנוסף מדווחות הרשויות בצרפת כי יותר מ- 30 אנשים סבלו מהלם ופציעות קלות מהאסון שהתרחש באצטדיון הכדורגל "סטאד ולודרום", בו משחקת הקבוצה המקומית והוא מכיל כ- 60,000 מקומות. מחזיק תיק הספורט בעיריית מארסיי, ריצ'רד מירון אמר כי למעלה מ- 50 אנשים עבדו במקום. על פי עדויות, גג האצטדיון החל להתנדנד ולרעוד ולבסוף קרס. "מאחר והוא לא התמוטט מיד, התאפשר למספר אנשים לצאת משם", אמר חבר המועצה מוריס דה נוסרה. מארק סימונטי, חוקר המקרה אמר לסוכנות רויטרס כי "מוקדם מדי לדעת מה גרם לתאונה הדרמטית הזו להתרחש. נחקור לעומק, אך אינני יודע לומר כמה זמן יידרש לכך".

מדונה עצמה שהתה באודינה שבאיטליה בעת התקרית. בהצהרה ששחררה הזמרת נאמר כי היא "הרוסה" למשמע החדשות. "תפילותיי יוצאות לפצועים ולמשפחות", מסרה מדונה, "יחד עם סימפתיה עמוקה לאלו שהושפעו על ידי החדשות שוברות הלב האלו".

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully