וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן וגה כבר כאן

עינב שיף

18.7.2009 / 17:04

היוצרת קיימה מסיבת עיתונאים בתל אביב לקראת שתי הופעותיה בהיכל התרבות מחר, וסיפרה על יום ההולדת עם לאונרד כהן, מחשבות בעקבות מותו של מלך הפופ וגם - למה לא נמאס לה לשיר את "לוקה"

הזמרת סוזן וגה הגיעה לישראל וקיימה היום (ש') מסיבת עיתונאים במלון מוריה פלאזה בתל אביב, לקראת שתי הופעותיה מחר בהיכל התרבות בעיר. במסיבת העיתונאים סיפרה וגה כי היא מאד מתרגשת לחזור לישראל, בה ביקרה "שלוש או ארבע פעמים" בעבר לדבריה. "אני באה לכאן בערך כל עשור ובין לבין התחתנתי עם שני גברים יהודים, כך שבכל פעם אני מרגישה יותר ויותר מחוברת למקום. זה גם מאד לא רגיל שאני עושה שני קונצרטים ברצף, אני מאד שמחה שהקהל עדיין אוהב ומעריך את מה שאני עושה".

לאחר מכן הרחיבה וגה מעט על תוכניותיה המוזיקליות לזמן הקרוב. בין השאר, תוציא וגה את כל שיריה בפורמט אקוסטי, אותו היא מתכננת להעלות לרשת ולהפיץ וירטואלית.

בנוסף, עובדת וגה על אלבום חדש לחלוטין אותו היא תוציא ככל הנראה לקראת 2011. "אני עובדת על זה מאד לאט", היא סיפרה. "תהליך כתיבת השירים שלי הוא איטי יותר מבעבר, בגלל כל הניסיון שצברתי לצד הפעילויות האחרות שלי. היום אני צריכה לפנות זמן כדי לכתוב, ובטח שלא להופיע כל כך הרבה". וגה סיפרה כי לא תחזור לצליל הניסיוני שאפיין חלק מיצירתה בעבר. "השיא היה באלבום שהכנתי לסרט 'איש מת מהלך' והוא היה כזה תעשייתי שאפילו המפיקים לא רצו לשמוע אותו".

וגה חגגה יום הולדת 50 לפני שבוע, בהופעה של לאונרד כהן. הזמרת סיפרה כי פגשה מאחורי הקלעים את כהן, וסיפרה לו שהיא עומדת להופיע בישראל. לדברי וגה, כהן השיב לה "הופעתי שם הרבה פעמים בעבר" ולא הרחיב על הופעתו המתוכננת ל-24 בספטמבר. בנוסף, חגיגות היובל בסמוך למותו של מייקל ג'קסון, סיפקו לה לא מעט נקודות למחשבה. "קשה שלא יהיו לך מחשבות על הגיל", סיפרה וגה. "המוות של מייקל ג'קסון, שמבוגר ממני ממש במעט, גרם לי לחשוב 'איך הוא מת כל כך צעיר'. מצד שני, ראיתי את לאונרד כהן בגיל 74 והוא נראה מצוין. בוא נאמר שבין ג'קסון לכהן, זה גיל מעניין להיות בו בן 50 באמצע טור". אגב, וגה ציינה שכהן לא הקדיש לה את "סוזאן". "השיר הוא על אם ילדיו, נראה לי שאפילו ביום המיוחד הזה, אני עדיין לא שם", צחקה וגה.
באשר להופעה מחר סיפרה וגה כי אכן, תנגן את כל הלהיטים, בנוסף לשיר שביצעה באלבום של דיינג'ר מאוס וספרקלהורס, "The Man Who Played God" שהוא החדש ביותר בסט. "השירים הישנים הם לא נטל עליי, הם כמו ארוחת בוקר. אני לא ניגשת בהתלהבות לכל ארוחת בוקר, אבל זה חלק מהחיים שלי. השירים האלו, כמו "לוקה" או "Tom's Diner" מעניקים כל כך הרבה הנאה לאנשים, למה שאמנע את זה מהם וממני. לראיה, ביצעה וגה בסוף מסיבת העיתונאים גרסה אקוסטית ל"Tom's Diner".

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן וגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully