וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בפרויקט 48 שעות: "אות משמיים"

עינב שיף

19.7.2009 / 12:00

יוצרת הסרט, מיכל זילברמן, תזכה לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית שתיערך בלאס וגאס

הסרט "אות משמיים" של קבוצת המילה האחרונה הוא הזוכה בפרויקט "48 שעות", במסגרתו יצרו קבוצות שונות סרטים באורך של כ- 5 דקות במשך 48 שעות בלבד. ראש הקבוצה היא היוצרת מיכל זילברמן והסרט ייסע ללאס וגאס לייצג את ישראל בפסטיבל הבינלאומי לסרטים שנעשו ביומיים בלבד. במידה והסרט ייכלל ב- 14 הסרטים הטובים בעולם יוקרן בפסטיבל קאן הקרוב.

הסרט "48 שעות" הוא סרט מוקומנטרי המשחזר את הלילה בו נרצחו השר בני מצליח ועובד חברת האבטחה של הבניין. את הסרט יצרה זילברמן בת ה- 28, הנמצאת רק 6 שנים בישראל לאחר שעלתה מארצות הברית.

סרטים בולטים נוספים בתחרות היו "נעמונת", של קבוצת כרטיסיה, שזכה בפרס השימוש הטוב ביותר בדמות וכן בפרס אנסמבל המשחק הטוב ביותר. גם "אין מוצא" בכיכובו של הזמר אדם זכה בפרסים על "השימוש הטוב ביותר בשורת התסריט" וכן "הליהוק הגאוני" על ליהוקם של אדם וגומא שריג.

הפרסים הוענקו אמש (ש'), עם נעילת פסטיבל ירושלים. בין השופטים בתחרות היו מנהל התוכניות בקשת, רן תלם, השחקנית ריקי בליך ומנהל תוכניית הפסטיבל, נבות ברנע. פרויקט "48 שעות" נחשב לפופולרי במיוחד מסביב לעולם ובמסגרתו מתכנסים בכל שנה סרטים מרחבי העולם שנעשו במשך יומיים בלבד. בשנה שעברה זכה סרט ישראלי, "ללא מרשם" בארבעה פרסים בתחרות. הקרנות נוספות של מיטב הסרטים בפרויקט יתקיימו ב- 22 ביולי, בסינמטק תל אביב ובירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully