וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאולה עבדול זועמת על אמריקן איידול"

עינב שיף

19.7.2009 / 17:36

מנהלה האישי של השופטת מאיים כי היא לא תשוב לתוכנית אם לא יתחילו להתייחס לטאלנט שלו בהתאם. "הם גסים וחסרי כבוד", הוא אומר על רשת פוקס

אחרי שמועות בנוגע להמשך השתתפותה של פאולה עבדול באמריקן איידול, מנהלה, דיוויד סוננברג, אומר ללוס אנג'לס טיימס: "כרגע, לא נראה כי פאולה עבדול תחזור ל'אמריקן איידול'. תחת הנסיבות האלו, זה מאד לא רגיל, אני חושב שהם פוגעניים בלא צורך", מתייחס סוננברג לרשת פוקס. "זה גס וחסר כבוד שההפקה של איידול לא פנו אלינו ואמרו מה הם רוצים לעשות. היא ממש לא שמחה כתוצאה ממה שקורה כרגע. היא פגועה, היא כועסת. אני חושב שבנקודה הזו היא שוקלת הכל, כולל תוכנית מתחרה. יש לה רעיונות אדירים לכל סוגי התוכניות".

עבדול אמרה בחודש שעבר לדיוויד לטרמן כי היא אינה בטוחה אם תשוב לעונה של התוכנית. לטענתה, הנושא מצוי במשא ומתן. המירוץ לחוזה החדש מתחמם ככל הנראה בשל חוזה העתק שחתם ריאן סיקרסט עם הרשת המפיקה את התוכנית, עבור 45 מיליון דולר לשלוש עונות, תוספת של יותר מפי שלוש לעונה. רנדי ג'קסון חתום עד 2011 ואילו קארה דיוגרדי, עבדול וכמוהן סיימון קאוול טרם יודעים האם יישבו על כס השיפוט גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully