וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: מעין רודיך - "זה לא קל"

עינב שיף

20.7.2009 / 7:30

סוף יולי זה בדיוק הזמן לשיר פופ לוהט, בטח כשזה בא עם השפעות ליידי גאגא וטקסט עוקץ על מיכל אמדורסקי. קבלו את מעין רודיך, עם סינגל חדש וראיון על כל מה שזז

יח"צ - חד פעמי

(צילום תמונה: יח"צ, באדיבות פונוקול)

מעין רודיך נולדה עם כפית של פופ בפה. כביתם של לאה לופטין (שוקולד מנטה מסטיק, "הכל פתוח") ואריק רודיך ובעלת הלהיט "מסיבה" מ- 2007, רודיך מבינה דבר או שניים בגלאם ושות', מה שהוביל אותה ל"זה לא קל", שיר עוקצני, להיטי וחביב אודות תרבות הסלבס המקומית, כולל ביס לא קטן לעבר זמרות סטייל מיכל אמדורסקי או רוני סופרסטאר.

"זה לא בדיוק שהחלטתי להיכנס בהן", היא אומרת לוואלה! תרבות. "אני מאד מעריכה את עמיתותיי לעולם הפופ, בטח את מיכל אמדורסקי ואת פועלה. מה שהיא מנסה לעשות פה זה מה שאני עושה, לקחת את תרבות הפופ בארץ לתת לה קצת כיוון"

זה רק נדמה לי, או שהפזמון מרפרר ל- “Just Dance” של ליידי גאגא?

"לגמרי. ליידי גאגא באמת מייצרת את הפופ החדש של 2009 וזה כל מה שיפה בפופ, שהוא משתדרג, גמיש ואפשר לשחק איתו. זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות".

והפרובוקציה היא חלק מהעניין?

"לא הייתי קוראת לזה פרובוקציה. זו יותר סוג של עקיצה. אני בסך הכל זמרת פופ בתחילת הדרך, אז כן אפשר להגיד שאני מסתכלת על תרבות הסלבס ממבט חיצוני, אפשר להגיד שאני עוקצת את המקום שאני רוצה להיות בו, כך שזו ספק קריצה ספק כמיהה. אני חושבת שזה סוג של הוויה שקיימת כאן וגם בחו"ל"

הטקסט של "זה לא קל" נכתב על ידי ניר ממון ונוי אלוש, אך רודיך מדגישה עד כמה חשוב לה להיתפס כאמא הרוחנית שלו. "קיבלנו פורמט לשיר פופ דאנס חדש והמטרה שלי הייתה איך אני לוקחת אותו למקום שיש בו את חוות הדעת שלי", אומרת רודיך. "אני חושבת שבמקרה הזה די הצלחנו. ורא חשוב לקחת חלק בתהליך העבודה על שיר, גם אם הוא לא נכתב או הולחן על ידי"

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

את טיפוס של כתיבה על החיים או אסקפיזם?

"מאד חשוב לי להשתמש בכתיבה שלי ובמוזיקה שלי ככלי ביטוי עצמי. יש לי מה להגיד, אני לא אצנזר את עצמי וכן אגיד מה שיש לי לומר. אני כמובן לא עוסקת בעניינים שלא לי לעסוק בהם, אבל בטח שלא 'תאחז בידי, בוא נאהב' או משהו כזה".

בתור דור שני לפופ ישראלי, יש לך סוג של ניסיון.

"אני חושבת שבגלל שאני באה מבית המוזיקלי, אז מן הסתם ההורים שלי פתוחים לכל סוג חדש שלא יבוא. אח שלי שומע מטאל ברוטאלי, שאני מסוגלת לשמוע אבל לא ליותר זמן וההורים שלי מקבלים את זה. אין טאבו בכל נושאי המוזיקה, מי שגדלה על פרינס, סטיבי וונדר וקייט בוש, יש לי את הבחירה של מה לשמוע"

מה באמת רץ לך באייפוד?

"רגע בוא אני אבדוק...הדיסק החדש של ג'ורדין ספארקס, הבחורה שכריס בראון עוד לא הספיק להרביץ לה, שירים מאמריקן איידול, בריטני אצלי כל הזמן ומדונה, שאני כרגע ממחזרת את 'American Life', למרות שאין לי כוונה לגעת בגיטרה אקוסטית. נינט אני לא אהיה בזמן בקרוב"

עברו שנה וחצי בין "מסיבה" לסינגלים החדשים והאלבום המלא. למה כל כך הרבה זמן?

"'מסיבה' יצא לרדיו ותפס ממש ממש חזק ורק אז נפלה לי ולמנהל שלי התובנה שצריך להזיז דברים יותר מהר, אבל דברים טובים לוקחים זמן. רק עכשיו אנחנו סוגרים את האלבום. אני מאמינה שבסוף הקיץ הוא כבר יהיה בחוץ. יחד עם מדונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully